-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Calle, MarceloAff13, Ullauri, MarleneAff13, Torres, EmiliaAff13, Peralta, NicoleAff13
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, Series EditorAff1, Gomide, Fernando, Advisory EditorAff2, Kaynak, Okyay, Advisory EditorAff3, Liu, Derong, Advisory EditorAff4, Pedrycz, Witold, Advisory EditorAff5, Polycarpou, Marios M., Advisory EditorAff6, Rudas, Imre J., Advisory EditorAff7, Wang, Jun, Advisory EditorAff8, Zambrano Vizuete, Marcelo, editorAff9, Botto-Tobar, Miguel, editorAff10, Diaz Cadena, Angela, editorAff11, Durakovic, Benjamin, editorAff12
المصدر: Innovation and Research - A Driving Force for Socio-Econo-Technological Development : Proceedings of the CI3 2021. 511:78-91
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Wu, Feng, Qushim, Berdikul, Calle, Marcelo, Guan, Zhengfei
المصدر: Choices, 2018 Sep 01. 33(3), 1-11.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26583607
-
3كتاب
-
4
-
5
-
6كتاب
المؤلفون: Quiroz Calle, Marcelo.
المساهمون: Ploskonka, Solveiga.
مصطلحات موضوعية: Youth -- Political activity -- Bolivia -- El Alto.
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: IDENTIFICATION OF OPPORTUNITIES AND ITS IMPACT ON ENTREPRENEURIAL INTENTIONS. (English)
المؤلفون: CALLE, MARCELO, TENESACA, JORGE
المصدر: Ciencias Administrativas; jul-dic2023, Vol. 10 Issue 22, p1-12, 12p
مصطلحات موضوعية: ENTREPRENEURSHIP, INTENTION, GOVERNMENT policy, WAKEFULNESS, TEACHERS, QUESTIONNAIRES
-
8مورد إلكتروني
المؤلفون: Calle, Marcelo, Pilozo, Diana
المصدر: COMPENDIUM: Cuadernos de Economía y Administración, ISSN 1390-8391, Vol. 9, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Revista Compendium: Cuadernos de Economía y Administración), pags. 177-188
مصطلحات الفهرس: text (article)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: CALLE, MARCELO, WATSON, ADAM, LAI, JOHN, PORTER, WENDELL A.
المصدر: Journal of Developmental Entrepreneurship; Jun2022, Vol. 27 Issue 2, p1-24, 24p
مصطلحات موضوعية: WAKEFULNESS, FARMERS, FOOD security
مصطلحات جغرافية: FLORIDA
-
10
المساهمون: García Chávez, Arelys
المصدر: Repositorio Universidad Nacional de Educación
Universidad Nacional de Educación
instacron:UNAEمصطلحات موضوعية: Teaching-learning, Déficit de atención, Enseñanza-aprendizaje, Estrategias metodológicas, Inclusive education, Methodological strategies, Educación inclusiva
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6aab55072652d1d0f896837024853353
http://repositorio.unae.edu.ec/handle/123456789/1558