-
1دورية أكاديمية
المصدر: South African Journal of Childhood Education, Vol 12, Iss 1, Pp e1-e9 (2022)
مصطلحات موضوعية: mother tongue, code-switching, language policy, mathematics, social construction, preservice teachers, micro-teaching, english, Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Helen M Nichols PhD, MSW, Sarah Dababnah PhD, MSW, MPH, Zackary Berger MD, PhD, Caroline Long PhD, MSW, Paul Sacco PhD, MSW
المصدر: Journal of Patient Experience, Vol 8 (2021)
مصطلحات موضوعية: Medicine (General), R5-920
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2374-3743
-
3دورية أكاديمية
المصدر: Nutrients, Vol 14, Iss 13, p 2699 (2022)
مصطلحات موضوعية: supplemental nutrition assistance program, diet, nutrition, farmers’ market incentives, food security, food policy, Nutrition. Foods and food supply, TX341-641
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Jeremiah Maseko, Kakoma Luneta, Caroline Long
المصدر: Pythagoras, Vol 40, Iss 1, Pp e1-e12 (2019)
مصطلحات موضوعية: fractions, equivalence, decimals, rasch model, teacher education, percentage, compare, conversion, Mathematics, QA1-939, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Adri van der Nest, Caroline Long, Johann Engelbrecht
المصدر: South African Journal of Education, Vol 38, Iss 1, Pp 1-10 (2018)
مصطلحات موضوعية: formative assessment, mathematics, professional development, teacher agency, Education (General), L7-991, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Karin Lohwasser, Caroline Long, Soo-Yean Shim, Mark Windschitl
المصدر: Educational Evaluation and Policy Analysis. 2024 46(1):106-132.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 27
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF), Division of Undergraduate Education (DUE)
Descriptors: Performance Based Assessment, Preservice Teachers, Accountability, Equal Education, Accreditation (Institutions), Educational Policy, Teacher Certification, Clinical Experience, Preservice Teacher Education
Assessment and Survey Identifiers: edTPA (Teacher Performance Assessment)
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Caroline Long, Johann Engelbrecht, Vanessa Scherman, Tim Dunne
المصدر: Pythagoras, Vol 37, Iss 1, Pp e1-e14 (2016)
مصطلحات موضوعية: Mathematics Olympiad, Rasch analysis, Missing data, Mathematics, QA1-939, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Caroline Long
المصدر: Pythagoras, Vol 0, Iss 70, Pp 32-42 (2009)
مصطلحات موضوعية: Rasch model, Mathematics, QA1-939, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Caroline Long, Tim Dunne, Hendrik de Kock
المصدر: Pythagoras, Vol 35, Iss 2, Pp e1-e14 (2014)
مصطلحات موضوعية: Taxonomy, Assessment, Curriculum, Mathematics, QA1-939, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Caroline Long, Tim Dunne
المصدر: South African Journal of Childhood Education, Vol 4, Iss 2, Pp e1-e20 (2014)
مصطلحات موضوعية: curriculum design, teaching mathematics, conceptual fields, teaching approaches, dimensions of understanding, exceptional teachers, assessment., Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource