-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Carson, Karyn L., Bayetto, Anne E., Roberts, Anna F. B.
المصدر: Communication Disorders Quarterly. Nov 2019 41(1):42-53.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Phonological Awareness, Phonemic Awareness, Phoneme Grapheme Correspondence, Reading Readiness, Preschool Children, Preschool Teachers, Decoding (Reading), Word Recognition, Preschools, Preschool Curriculum, Teacher Effectiveness, Instructional Effectiveness, Emergent Literacy, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Australia
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Walker, Peter M., Carson, Karyn L., Jarvis, Jane M., McMillan, Julie M., Noble, Anna G., Armstrong, David J., Bissaker, Kerry A., Palmer, Carolyn D.
المصدر: Australasian Journal of Special and Inclusive Education. Dec 2018 42(2):111-126.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Disabilities, National Curriculum, Models, Special Education, Special Education Teachers, Foreign Countries, Inclusion
مصطلحات جغرافية: Australia
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: McMillan, Julie M., Carson, Karyn L., Walker, Peter M., Noble, Anna G., Bissaker, Kerry A.
المصدر: Australasian Journal of Special and Inclusive Education. Dec 2018 42(2):127-142.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Foreign Countries, Curriculum Implementation, Disabilities, Teaching Experience, Faculty Development, Preferences, National Surveys, Online Surveys, Teaching Methods, Teacher Attitudes, National Curriculum, Inclusion
مصطلحات جغرافية: Australia
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Carson, Karyn L.
المصدر: Communication Disorders Quarterly. Nov 2017 39(1):259-269.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Predictive Validity, Phonological Awareness, Reading Difficulties, Early Childhood Education, Reading Ability, Regression (Statistics), Longitudinal Studies, Computer Assisted Testing, Test Reliability, Educational Diagnosis, Diagnostic Tests, Foreign Countries, Language Tests
مصطلحات جغرافية: Australia
Assessment and Survey Identifiers: Clinical Evaluation of Language Fundamentals
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Carson, Karyn L., Gillon, Gail T., Boustead, Therese M.
المصدر: Language, Speech, and Hearing Services in Schools. Apr 2013 44(2):147-160.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Literacy Education, Phonological Awareness, Instruction, Literacy, Outcomes of Education, Young Children, Oral Language, Language Impairments, Reading, Spelling
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.