-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Sansalvador Comas, Carme, Faro Basco, Montserrat, Isern Farrés, Olga, Casas Baroy, Joan Carles, Tió Faro, Maria
المصدر: JOTSE: Journal of technology and science education; 2014: Vol.: 4 Núm.: 2
وصف الملف: text/html
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Sansalvador-Comas, Carme, Faro-Basco, Montserrat, Isern-Farrés, Olga, Casas-Baroy, Joan Carles, Tió-Faro, Maria
المصدر: Journal of Technology and Science Education. 2014 4(2):101-107.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Nursing Education, Clinical Teaching (Health Professions), Nursing Students, Simulation, Clinical Experience, Video Technology, Film Production, Pilot Projects, Anxiety, Likert Scales, Control Groups, Experimental Groups, Patients, Foreign Countries, Statistical Analysis
مصطلحات جغرافية: Spain
Assessment and Survey Identifiers: State Trait Anxiety Inventory
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5
المؤلفون: Comella Cayuela, Agustí, Casas Baroy, Joan Carles, Comella-Company, Anna, Galbany Estragués, Paola, Pujol, Ramon, Marc-Amengual, Jaume Miquel
مصطلحات موضوعية: Síndrome d'esgotament professional, Rendiment acadèmic, Estudiants universitaris, Burn out (Psychology), College students, Academic achievement
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______963::4b4a2fe0e5b1df4ed99848bd8ab1ca6c
http://hdl.handle.net/2445/194597 -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ochandorena-Acha, Mirari, Noell-Boix, Rosa, Yildirim, Meltem, Cazorla-Sánchez, Maria, Iriondo-Sanz, Martín, Troyano-Martos, Maria José, Casas-Baroy, Joan Carles
المصدر: Physiotherapy Theory & Practice; Sep2022, Vol. 38 Issue 9, p1174-1187, 14p, 1 Diagram, 2 Charts
مصطلحات موضوعية: PARENT attitudes, PREMATURE infants, INFANT care, NEONATAL intensive care, PHYSICAL therapy, RESEARCH methodology, INTERVIEWING, NEONATAL intensive care units, GESTATIONAL age, VERY low birth weight, PARENTING, HEALTH literacy, QUALITATIVE research, PHENOMENOLOGY, SELF-efficacy, CONCEPTUAL structures, RESEARCH funding, PSYCHOLOGICAL adaptation, THEMATIC analysis, CONTENT analysis, JUDGMENT sampling, NEEDS assessment, EMOTIONS, EARLY medical intervention
مصطلحات جغرافية: SPAIN
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ochandorena-Acha, Mirari, Terradas-Monllor, Marc, López Sala, Laura, Cazorla Sánchez, Maria Engracia, Fornaguera Marti, Montserrat, Muñoz Pérez, Isabel, Agut-Quijano, Thais, Iriondo, Martín, Casas-Baroy, Joan Carles
المصدر: Children; Jun2022, Vol. 9 Issue 6, p895-N.PAG, 18p
-
8
المؤلفون: Perifanou, Dimitri, Konstantinou, Eleni, Ahokas, Aija, Palomar Aumatel, Xavier, Casas Baroy, Joan Carles, Cavani, Daniel, Galbany Estragués, Paola, Ferri, Paola, Gradellini, Cinzia, Grendova, Kristina, Lathi, Sari, Machajova, Michaela, Romero Mas, Montserrat, Mecugni, Daniela, Nikula, Anne, Prnova, Janka, Roure Pujol, Carme, Thomander, Heli, Sakellari, Evanthia
مصطلحات موضوعية: Vaccination, Aprenentatge electrònic, Estudiants, Vacunació, Students, Web-based instruction
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______963::067114bc7b48ec9a3df3c42f502210ff
http://hdl.handle.net/2445/194567 -
9
المؤلفون: Casas Baroy, Joan Carles, March Amengual, Jaume Miquel, Comella Cayuela, Agustí, Ferrer Domènech, M.G.
المساهمون: Congreso Nacional Scele ( 7è: 2014 : Alicant)
المصدر: Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
RIUVic. Repositorio Institucional de la Universidad de Vicمصطلحات موضوعية: Infermeria
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a38a9a0e879dd8022ac2c8952619d46b
http://hdl.handle.net/10854/3044 -
10
المصدر: Univest 2013
DUGiDocs – Universitat de Girona
instnameمصطلحات موضوعية: Nursing -- Study and teaching -- Simulation methods, Nursing -- Study and teaching (Higher) -- Congresses, Ensenyament universitari -- Congressos, Infermeria -- Ensenyament -- Mètodes de simulació, Infermeria -- Ensenyament universitari -- Congressos, Education, Higher -- Congresses
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::dd06f566e72e7109c6fa66ea885515d6
http://hdl.handle.net/10256/8089