-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Krutka, Daniel G. (ORCID
0000-0003-1261-4838 ), Carano, Kenneth T., Cassell, Leigh, Lavoie, Melissa, Davidson-Taylor, Karinالمصدر: Journal of Research on Technology in Education. 2019 51(4):356-376.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Intercultural Communication, Videoconferencing, Teaching Methods, Pedagogical Content Knowledge, Technological Literacy, Cultural Differences, Teacher Attitudes, Teacher Surveys, Cultural Awareness, Skill Development, Elementary School Teachers, Secondary School Teachers, Teaching Experience
-
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Cassell, Leigh
المصدر: Canadian School Libraries Journal; Winter2021, Vol. 5 Issue 1, p11-11, 1p
مصطلحات موضوعية: BLENDED learning, SOCIAL sciences education