-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Pujiati Pujiati, Chandra Warsito
المصدر: Ijtimā'iyya, Vol 7, Iss 1 (2022)
مصطلحات موضوعية: zakat, taxes, alternatives, effectiveness of management, Islam, BP1-253, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Chandra Warsito
المصدر: Ijtimā'iyya, Vol 6, Iss 1 (2021)
مصطلحات موضوعية: customer preferences, custumer attitude, islamic banking attributes, Islam, BP1-253, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Chandra Warsito
المصدر: Ijtimā'iyya, Vol 4, Iss 1, Pp 1-16 (2019)
مصطلحات موضوعية: islamic brand engagement, customer loyalty, customer behavior, Islam, BP1-253, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Hamdard Islamicus, Vol 43, Iss Special Issue (2020)
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Chandra Warsito
المصدر: Al-Iqtishad: Jurnal Ilmu Ekonomi Syariah, Vol 7, Iss 2, Pp 217-228 (2015)
مصطلحات موضوعية: Image of financial institutions, satisfaction, quality of service, loyalty, Islam. Bahai Faith. Theosophy, etc., BP1-610, Social Sciences, Economic theory. Demography, HB1-3840, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Chandra Warsito
المصدر: El-Jizya: Jurnal Ekonomi Islam, Vol 2, Iss 1 (2014)
مصطلحات موضوعية: Citra lembaga, Kualitas pelayanan, Kepuasan nasabah, Loyalitas nasabah, Islam, BP1-253, Economics as a science, HB71-74
وصف الملف: electronic resource
-
7
المصدر: International Journal of Management and Sustainability. 11:115-130
مصطلحات موضوعية: Economics and Econometrics, Geography, Planning and Development, Management, Monitoring, Policy and Law, Management Science and Operations Research, General Business, Management and Accounting
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8654f3070bd74dfeffd0f479862dc4d0
https://doi.org/10.18488/11.v11i3.3085 -
8
المصدر: Humanities & Social Sciences Reviews. 8:152-164
مصطلحات موضوعية: General Arts and Humanities, media_common.quotation_subject, 05 social sciences, General Social Sciences, Islam, Personality psychology, Moderation, Psychology in medieval Islam, 0502 economics and business, Islamic culture, Personality, 050211 marketing, Religious organization, Psychology, Social psychology, 050203 business & management, Consumer behaviour, media_common
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f8f85af240af0fe3c4d16c5c8090045b
https://doi.org/10.18510/hssr.2020.8122