-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T. (ORCID
0009-0009-2833-7071 )المصدر: Teaching & Learning Inquiry. 2023 11.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: Teaching & Learning Inquiry. 2019 7(1):3-17.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T., Nye, Naomi Shihab
المصدر: MELUS, 2019 Jul 01. 44(2), 173-188.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26674790
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning. Jul 2013 7(2).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: Teaching & Learning Inquiry; 2023, Vol. 11, p1-18, 18p
مصطلحات موضوعية: TEACHING methods, AMERICAN literature, READING, CRITICAL pedagogy, TEACHERS
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: College Teaching, 2011 Oct 01. 59(4), 127-128.
URL الوصول: http://dx.doi.org/10.1080/87567555.2011.591453
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: College Teaching. 2011 59(4):127-128.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 2
-
8مراجعة
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: Christianity and Literature, 2014 Jul 01. 63(4), 521-532.
Relation: Partial Faiths: Postsecular Fiction in the Age of Pynchon and Morrison McClure John A.; Postmodern Belief: American Literature and Religion Since 1960 Hungerford Amy; On Mount Vision: Forms of the Sacred in Contemporary American Poetry Finkelstein Norman
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26194786
-
9مراجعة
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: Interdisciplinary Studies in Literature and Environment, 2013 Oct 01. 20(4), 901-902.
Relation: The Blue Sapphire of the Mind: Notes for a Contemplative Ecology Douglas E. Christie
URL الوصول: http://www.jstor.org/stable/44087303
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Corrigan, Paul T.
المصدر: Teaching & Learning Inquiry; 2019, Vol. 7 Issue 1, p3-17, 15p
مصطلحات موضوعية: LITERARY libraries, INTROSPECTION, THRESHOLD concepts (Learning)