-
1
المصدر: International Journal of Professional Business Review; Vol. 7 No. 4 (2022): Continuous publication; e0741
International Journal of Professional Business Review; v. 7 n. 4 (2022): Continuous publication; e0741مصطلحات موضوعية: Consumer Purchasing Intention, Smart Products, COVID-19 Pandemic Outbreak, Crises Times, Strategy and Management, Tourism, Leisure and Hospitality Management, Business, Management and Accounting (miscellaneous), Decision Sciences (miscellaneous)
وصف الملف: application/pdf
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: السطوحي، أحمد محمد السيد أحمد, مؤلف
المصدر: مجلة الدراسات والبحوث التجارية. س40, ع2:790-806
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4مورد إلكتروني
المصدر: International Journal of Professional Business Review: Int. J. Prof.Bus. Rev., ISSN 2525-3654, Vol. 7, Nº. 4, 2022
مصطلحات الفهرس: Consumer Purchasing Intention, Smart Products, Crises Times, COVID-19 Pandemic Outbreak, text (article)