يعرض 1 - 10 نتائج من 31 نتيجة بحث عن '"DAL, Nil Esra"', وقت الاستعلام: 0.82s تنقيح النتائج
  1. 1
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: THE IMPACT OF TRUST IN SOCIAL MEDIA INFLUENCERS ON BRAND PERCEPTION AND CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR. (English)

    المؤلفون: SARI, Çiğdem, DAL, Nil Esra

    المصدر: International Journal of Economics & Political Sciences Academic Researches / Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi; tem2024, Vol. 8 Issue 19, p27-41, 15p

  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
  4. 4
    دورية أكاديمية

    Alternate Title: THE ROLE OF WORD OF MOUTH COMMUNICATION IN PURCHASING BEHAVIOR OF ORGANIC PRODUCTS. (English)

    المؤلفون: AKŞİT, Burcu, DAL, Nil Esra

    المصدر: Diyalektolog - Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi; Spring2023, Issue 32, p35-63, 29p

  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10