-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Zevick Otieno Juma, Elisabetta Chelleri, Daniel Doz, Danilo Lewanski
المصدر: Journal of Advanced Sciences and Mathematics Education, Vol 4, Iss 1 (2024)
مصطلحات موضوعية: higher education, online assessment, online exams, stack, Mathematics, QA1-939, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz, Darjo Felda, Mara Cotič
المصدر: Facta Universitatis. Series, Teaching, Learning and Teacher Education, Vol 7, Iss 1, Special Issue, Pp 095-102 (2023)
مصطلحات موضوعية: mathematics, project work, homework, fuzzy logic, Education (General), L7-991, History of education, LA5-2396, Special aspects of education, LC8-6691, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz, Mara Cotič, Darjo Felda
المصدر: Mathematics, Vol 11, Iss 19, p 4129 (2023)
مصطلحات موضوعية: national assessments, fuzzy logic, random forest regression, prediction, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Amalija Žakelj (ORCID
0000-0002-3076-1068 ), Mara Cotic (ORCID0000-0002-4958-4858 ), Daniel Doz (ORCID0000-0002-6942-6937 )المصدر: European Journal of Science and Mathematics Education. 2024 12(2):326-334.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 9
Descriptors: Mathematics Skills, Algebra, Thinking Skills, Mathematical Logic, Grade 7, Grade 8, Grade 9, Secondary School Students, Mathematical Concepts, Mathematics Achievement, Age Differences, Cognitive Development, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Slovenia
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz (ORCID
0000-0002-6942-6937 ), Josip Sliško (ORCID0000-0002-5805-4808 )المصدر: European Journal of Science and Mathematics Education. 2024 12(1):85-96.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Cognitive Development, Thinking Skills, Tests, Academic Achievement, Mathematics, Physics, Reflection, High School Students, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: Italy
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz, Darjo Felda, Mara Cotič
المصدر: Mathematics, Vol 11, Iss 6, p 1488 (2023)
مصطلحات موضوعية: fuzzy logic, assessment, demographic factors, hierarchical linear regression, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz (ORCID
0000-0002-6942-6937 ), Mitja Krajncan, Matija Jenko, Matej Vukovicالمصدر: TechTrends: Linking Research and Practice to Improve Learning. 2024 68(3):547-558.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz, Darjo Felda, Mara Cotič
المصدر: Axioms, Vol 11, Iss 8, p 359 (2022)
مصطلحات موضوعية: assessment, education, fuzzy logic, INVALSI, Mathematics, QA1-939
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz
المصدر: Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 12, Iss 2, Pp 155-176 (2019)
مصطلحات موضوعية: mathematics, Slovene education in Italy, national examinations, testing, Education
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Daniel Doz, Darjo Felda, Mara Cotič
المصدر: Education Sciences, Vol 12, Iss 4, p 266 (2022)
مصطلحات موضوعية: mathematics, fuzzy logic, assessment, INVALSI, grades, Education
وصف الملف: electronic resource