-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Daoust, Melissa, Caine, Vera, Schaefer, Lee
المصدر: LEARNing Landscapes. 2023 16(1):95-112.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Kindergarten, Forestry, Outdoor Education, American Indian Education, American Indian Students, Educational Experience, Indigenous Knowledge, Pedagogical Content Knowledge, Foreign Countries, Teacher Student Relationship, Teacher Responsibility
مصطلحات جغرافية: Canada
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Robinson, Loretta, West, Karen, Daoust, Melissa, Sylliboy, Simon, Lafferty, Anita, Wiseman, Dawn, Lunney Borden, LisaAff4, IDs11858023014827_cor7, Ghostkeeper, Elmer, Glanfield, Florence, Ribbonleg, Monica, Bernard, Kyla
المصدر: ZDM – Mathematics Education. 55(6):1053-1065
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Robinson, Loretta, West, Karen, Daoust, Melissa (ORCID
0000-0002-1171-440X ), Sylliboy, Simon, Lafferty, Anita (ORCID0000-0003-4943-8460 ), Wiseman, Dawn (ORCID0000-0001-6153-3183 ), Lunney Borden, Lisa (ORCID0000-0002-4210-2182 ), Ghostkeeper, Elmer, Glanfield, Florence (ORCID0000-0002-0228-5199 ), Ribbonleg, Monica, Bernard, Kylaالمصدر: ZDM: Mathematics Education. 2023 55(6):1053-1065.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: Mathematics Education, STEM Education, Indigenous Knowledge, Elementary Secondary Education, American Indians, Canada Natives, Foreign Countries, Language, Learning, Story Telling
مصطلحات جغرافية: Canada
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Daoust, Melissa, Caine, Vera, Schaefer, Lee
المصدر: LEARNing Landscapes; Spring2023, Vol. 16 Issue 1, p95-111, 17p
مصطلحات موضوعية: COVID-19 pandemic, CLASSROOM environment, SCHOOL children, STUDENT teachers, PROFESSIONAL education
-
5دورية أكاديمية
المصدر: BioControl. October 2002 47(5):487-497
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.