-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako
المصدر: Problemy Zarządzania, Vol 13, Iss 1(50), Pp 88-103 (2015)
مصطلحات موضوعية: trade show conversation, inter-organizational relationships, trade shows, retail real estate, Management. Industrial management, HD28-70, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Dariusz SIEMIENIAKO
المصدر: Modern Management Review, Vol XX, Iss 2 (2015)
مصطلحات موضوعية: lojalność relacyjna, marketing relacji, usługi produkcyjne, studium przypadku, zarządzanie obietnicą., Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Dariusz SIEMIENIAKO, Marcin GĘBAROWSKI
المصدر: Modern Management Review, Vol XIX, Iss 3 (2014)
مصطلحات موضوعية: b2b trade shows, trade show management, project life cycle, retail real es-tate development, participant observation, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Dariusz Siemieniako
المصدر: Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, Iss 10(59) (2013)
مصطلحات موضوعية: marketing społeczny, alkohol, lojalność, etnocentryzm, patriotyzm, lokalność, Finance, HG1-9999, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المصدر: Modern Management Review, Vol XVIII, Iss 1 (2013)
مصطلحات موضوعية: alcohol literacy, social marketing, alcohol consumption, marketing research, Management. Industrial management, HD28-70
وصف الملف: electronic resource
-
6
المصدر: Beyond the Dark Arts ISBN: 9789811276057
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::85571a51958ccd2902d998719ef79b12
https://doi.org/10.1142/9789811276064_0009 -
7
المؤلفون: Dariusz Siemieniako, Paweł Kaliszewski
المصدر: Oeconomia Copernicana. 13:151-179
مصطلحات موضوعية: History, Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous), Development, Business and International Management
-
8
المؤلفون: Dariusz Siemieniako, Maciej Mitręga, Krzysztof Kubacki
المصدر: Industrial Marketing Management. 101:191-207
مصطلحات موضوعية: Marketing
-
9
المؤلفون: Hannu Makkonen, Dariusz Siemieniako, Maciej Mitręga
المصدر: Technology Analysis & Strategic Management. :1-15
مصطلحات موضوعية: Power (social and political), Power dynamics, Strategy and Management, Perception, media_common.quotation_subject, Structural power, Effective management, Business, Management Science and Operations Research, Environmental economics, media_common
-
10
المصدر: Journal of Business Research. 134:156-170
مصطلحات موضوعية: Marketing, 05 social sciences, Context (language use), Sample (statistics), Company strategy, Product (business), Versatile dynamic capabilities Marketing Innovation International market expansion Transforming countries Asymmetrical power markets, Empirical research, Resource (project management), 0502 economics and business, Survey data collection, 050211 marketing, Business, Dynamic capabilities, 050203 business & management, Industrial organization