-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Davis, Rosemary A., Horton, Gwendolyn J., Robinson, Dwan V., Johnsen, Susan K. (ORCID
0000-0002-5425-3498 )المصدر: Gifted Child Today. 2024 47(1):14-39.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 26
Descriptors: Educational History, Educational Quality, African American Students, High School Students, Desegregation Litigation, School Desegregation, Educational Environment, Cultural Influences, School Segregation
مصطلحات جغرافية: Indiana
Laws, Policies and Program Identifiers: Brown v Board of Education
-
2دورية أكاديمية
المصدر: Gifted Child Today. 2024 47(1):40-44.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 5
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Davis, Rosemary G. (ORCID
0000-0003-1820-4872 )المصدر: London Review of Education. 2022 20(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 10
Descriptors: Elementary School Teachers, Teacher Education, Educational History, Foreign Countries, Teacher Certification, Educational Change, Higher Education
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (London)
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Davis, Rosemary, Asokan, Avinash Nelson, Predeep, P.Aff1
المصدر: Journal of Inorganic and Organometallic Polymers and Materials. 30(11):4408-4415
-
6دورية أكاديمية
المصدر: Gifted Child Today; Jan2024, Vol. 47 Issue 1, p14-39, 26p
مصطلحات موضوعية: JIM Crow laws, HIGH schools, SCHOOL bullying, CULTURE, BUILT environment, SCHOOL environment
People: ROOSEVELT, Theodore, 1858-1919
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Gifted Child Today; Jan2024, Vol. 47 Issue 1, p40-44, 5p
-
8دورية
المؤلفون: Bonner, Fred A, Johnsen, Susan K., Davis, Rosemary A., Horton, Gwendolyn J., Robinson, Dwan V., Johnsen, Susan K.
المصدر: Gifted Child Today; January 2024, Vol. 47 Issue: 1 p14-39, 26p
-
9دورية
المؤلفون: Bonner, Fred A, Johnsen, Susan K., Davis, Rosemary A., Jones, Byron E., Morgan, Randall C., Watson, Bernard C.
المصدر: Gifted Child Today; January 2024, Vol. 47 Issue: 1 p40-44, 5p
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Health Policy and Planning, 2015 Mar 01. 30(2), 181-186.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48508599