-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Han, Hyemin (ORCID
0000-0001-7181-2565 ), Dawson, Kelsie J. (ORCID0000-0002-7958-3004 )المصدر: Journal of Moral Education. 2022 51(2):204-218.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Moral Values, Moral Development, Decision Making, Correlation, Bayesian Statistics, Thinking Skills, Schemata (Cognition), Prediction, Undergraduate Students, Student Attitudes, Measures (Individuals), Values, Models, Comparative Analysis, Questionnaires
Assessment and Survey Identifiers: Defining Issues Test
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Han, Hyemin (ORCID
0000-0001-7181-2565 ), Dawson, Kelsie J., Thoma, Stephen J., Glenn, Andrea L.المصدر: Journal of Experimental Education. 2020 88(4):660-675.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Moral Values, Decision Making, Behavior Patterns, Test Construction, Ethical Instruction, Competence, Reaction Time, Measures (Individuals), Moral Development, Values, Test Reliability, Test Validity, College Students
Assessment and Survey Identifiers: Defining Issues Test
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Dawson, Kelsie J., Han, HyeminAff1, Choi, YeEun Rachel
المصدر: Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues. :1-13
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Han, Hyemin, Dawson, Kelsie J.
المصدر: Journal of Moral Education; Mar2024, Vol. 53 Issue 1, p14-30, 17p
مصطلحات موضوعية: MORAL education, EMOTIONS, ACQUISITION of data, MATHEMATICAL variables, MOTIVATION (Psychology)
-
5كتاب
المؤلفون: Han, Hyemin, Dawson, Kelsie J
المصدر: The SAGE Encyclopedia of Research Design. 2022, p754-756.
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Hyemin Han, Dawson, Kelsie J., Youn-Jeng Choi
المصدر: European Journal of Psychological Assessment; May2023, Vol. 39 Issue 3, p188-193, 6p