-
1دورية أكاديمية
المصدر: Cultural Studies of Science Education. Sep 2023 18(3):879-909.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 31
Descriptors: Undergraduate Students, Computer Science Education, American Indian Students, Females, Academic Persistence, Student Attitudes, Photography, Barriers, Educational Experience, Guidelines, STEM Education, Self Concept, American Indian Culture, Professional Identity, Cultural Maintenance, Stereotypes, Minority Groups, Peer Groups, Student Recruitment, School Holding Power, Academic Achievement
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Jaumot-Pascual, NuriaAff1, IDs11422023101725_cor1, DeerInWater, Kathy, Ong, Maria, Silva, Christina B.
المصدر: Cultural Studies of Science Education. 18(3):879-909
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Estrada, Mica, Young, Gerald, Flores, Lilibeth, Hernandez, Paul R, Hosoda, K Kanoho, DeerInWater, Kathy
المصدر: BioScience. 72(10)
مصطلحات موضوعية: American Indian or Alaska Native, STEM, mentorship, Native Americans, American Indian, higher education, Environmental Sciences, Biological Sciences, Ecology
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/8s04945q
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Page-Reeves, Janet (ORCID
0000-0001-9401-3248 ), Marin, Ananda, Moffett, Maurice, DeerInWater, Kathy, Medin, Douglasالمصدر: Cultural Studies of Science Education. Mar 2019 14(1):177-197.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Sponsoring Agency: National Science Foundation (NSF)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Page-Reeves, JanetAff1, Marin, AnandaAff2, Moffett, MauriceAff5, DeerInWater, KathyAff3, Medin, DouglasAff4
المصدر: Cultural Studies of Science Education. 14(1):177-197
-
7دورية
المؤلفون: DeerInWater, Kathy
المصدر: Winds of Change Magazine (0888-8612); Summer 2022, p1-6, 6p
مصطلحات موضوعية: MATHEMATICS, EDUCATION, INDIGENOUS peoples, LEARNING, LEARNING ability
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.