-
1دورية أكاديميةPerformance of RC buildings after Kahramanmaraş Earthquakes: lessons toward performance based design
المؤلفون: Binici, BarisAff1, IDs1180302322068_cor1, Yakut, Ahmet, Kadas, Koray, Demirel, Ozan, Akpinar, Ugur, Canbolat, Afsin, Yurtseven, Firat, Oztaskin, Orkun, Aktas, Selin, Canbay, Erdem
المصدر: Earthquake Engineering and Engineering Vibration. :1-12
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Mirna, Moritz, Berezin, Alexander, Schmutzler, Lukas, Demirel, Ozan, Hoppe, Uta C., Lichtenauer, Michael
المصدر: In International Journal of Cardiology 15 October 2023 389
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
Alternate Title: Understanding the Nature of Critical Thinking and Academic Achievement: An Analysis within the Scope of Science Education. (English)
المؤلفون: Demirel, Ozan Emre
المصدر: Journal of Interdisciplinary Educational Research / Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi; nis2024, Vol. 8 Issue 17, p75-86, 24p
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Tuysuz, Cengiz, Demirel, Ozan Emre, Yildirim, Bilal
المصدر: In Procedia - Social and Behavioral Sciences 21 October 2013 93:1376-1381
-
8
المؤلفون: Demirel, Ozan Emre
المساهمون: Uşak Üniversitesi
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3224::08eca02883839d1c1c19f9690ed1391c
https://hdl.handle.net/20.500.12636/5398 -
9
المؤلفون: Demirel, Ozan Erdem
المساهمون: Kuseyri, İbrahim Sina, Marmara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Makine Mühendisliği Anabilim Dalı
وصف الملف: XI, 66, [1] s.
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::ff5f81f9539733362f9fdcfa4f0f08dc
https://hdl.handle.net/11424/283575 -
10
المؤلفون: Demirel, Ozan Emre
المساهمون: Tüysüz, Cengiz, İlköğretim Ana Bilim Dalı
مصطلحات موضوعية: Reasoning ability, Eğitim ve Öğretim, Argumentation based science learning, Problem based learning, Education and Training, Chemistry teaching, Chemistry education, Scientific process, Academic achievement, Chemistry lesson
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::d87232be6ff053bcf2e367e5c6e34ecd
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/669640