-
1
المصدر: EntreLetras; v. 13 n. 1 (2022): DOSSIÊ LINGUÍSTICA SISTÊMICO-FUNCIONAL: DIÁLOGO ENTRE TEORIA E PRÁTICA; 438-462
EntreLetras
Universidade Federal do Tocantins (UFT)
instacron:UFTمصطلحات موضوعية: LSF, Situation context, Contextual variables, Sydney School Gender Pedagogy, Deconstruction and detailed reading, Reading and writing the opinion article, Contexto de situação, Variáveis contextuais, Pedagogia de gêneros da Escola de Sydney, Desconstrução e leitura detalhada, Leitura e escrita do artigo de opinião
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3d839e981b030754596dbaff7df67752
https://sistemas.uft.edu.br/periodicos/index.php/entreletras/article/view/14402 -
2كتاب إلكتروني
المساهمون: Giere, OlavAff1
المصدر: Meiobenthology : The Microscopic Motile Fauna of Aquatic Sediments. :103-234
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Bainbridge, CarolineAff2
المساهمون: Bainbridge, CarolineAff1
المصدر: A Feminine Cinematics : Luce Irigaray, Women and Film. :1-7
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Giese, Loreen L.
المساهمون: Giese, Loreen L.
المصدر: Courtships, Marriage Customs, and Shakespeare’s Comedies. :1-14
-
5
المؤلفون: Forsman, Britt-Marie
مصطلحات موضوعية: Legitimation Code Theory, semantisk gravitation, semantiska vågor, subject-specific reading, semantisk densitet, Didactics, ämnesspecifikt läsande, Didaktik, språkliga domäner, linguistic domains, semantic gravity, aktionsforskning, semantic waves, detaljerad läsning, action research, Reading to Learn, semantic density, detailed reading
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______263::4a9819bb3d3f4b2566f288338264cd26
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-208324 -
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Giere, OlavAff2
المساهمون: Giere, OlavAff1
المصدر: Meiobenthology : The Microscopic Fauna in Aquatic Sediments. :78-176
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Giere, OlavAff2
المساهمون: Giere, OlavAff1
المصدر: Meiobenthology : The Microscopic Fauna in Aquatic Sediments. :1-4
-
8
المؤلفون: Pere Freixa Font
المصدر: Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación ISBN: 9788412023954
مصطلحات موضوعية: media_common.quotation_subject, Detailed reading, 05 social sciences, Lectura detallada, Interactive documentaries, 050801 communication & media studies, 02 engineering and technology, Art, Interactive découpage, Active reading, Multimodal analysis, 0508 media and communications, Documental interactivo, Close reading, 0202 electrical engineering, electronic engineering, information engineering, Análisis multimodal, Découpage de interactivos, 020201 artificial intelligence & image processing, Humanities, media_common
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a601fff8369cc8b9556cfc01565e092
https://doi.org/10.3145/ae-ic-epi.2020.e02 -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10مورد إلكتروني
عناروين إضافية: To move between everyday language and subject-specific language in joint reading : - an action research project in a Swedish gymnasium
مصطلحات الفهرس: action research, detailed reading, Legitimation Code Theory, Reading to Learn, semantic density, semantic gravity, semantic waves, linguistic domains, subject-specific reading, aktionsforskning, detaljerad läsning, semantisk densitet, semantisk gravitation, semantiska vågor, språkliga domäner, ämnesspecifikt läsande, Didactics, Didaktik, Student thesis, info:eu-repo/semantics/bachelorThesis, text