-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Shannon Stark Guss, Chih-Ing Lim, Douglas H. Clements, Elica B. Sharifnia, Adam L. Holland, Megan Vinh, Julie Sarama
المصدر: Education Sciences, Vol 14, Iss 1, p 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: STEM education, curriculum research, equity, inclusion, early childhood education, early childhood special education, Education
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Douglas H. Clements, Renee Lizcano, Julie Sarama
المصدر: Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 839 (2023)
مصطلحات موضوعية: early childhood, learning trajectories, pedagogy, teaching strategies, Education
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Julie Sarama, Douglas H. Clements, Arthur J. Baroody, Traci S. Kutaka, Pavel Chernyavskiy, Jackie Shi, Menglong Cong
المصدر: AERA Open, Vol 7 (2021)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-8584
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Karen C. Fuson, Douglas H. Clements, Julie Sarama
المصدر: AERA Open, Vol 7 (2021)
مصطلحات موضوعية: Education
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2332-8584
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Arthur J. Baroody, Douglas H. Clements, Julie Sarama
المصدر: Education Sciences, Vol 12, Iss 3, p 195 (2022)
مصطلحات موضوعية: cardinality, early childhood, (hypothetical) learning trajectories, learning progressions, Education
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Douglas H. Clements, Julie Sarama
المصدر: Education Sciences, Vol 8, Iss 2, p 71 (2018)
مصطلحات موضوعية: at-risk students, classroom research, concrete manipulatives, early childhood, kindergarten, learning trajectories, literacy, mathematics, pedagogy, primary, play, preschool, social-emotional, teaching, Education
وصف الملف: electronic resource
-
7
المؤلفون: Daniel J. Bauer, Margaret A. Sheridan, Douglas H. Clements, Denis Dumas, Julie Sarama, Jessica R. Cohen, Weili Lin, Daniel McNeish
المصدر: Psychol Methods
مصطلحات موضوعية: Value (ethics), Quadratic equation, Offset (computer science), Computer science, Accelerating change, Econometrics, A priori and a posteriori, Educational psychology, Point (geometry), Psychology (miscellaneous), Article, Outcome (probability)
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af0e96ded5a14eb2b8120f685d822e7d
https://doi.org/10.1037/met0000407 -
8
المؤلفون: Douglas H. Clements, Julie Sarama, Carolyn Layzer, Fatih Unlu
المصدر: Journal for Research in Mathematics Education. 54:64-88
مصطلحات موضوعية: Mathematics (miscellaneous), Education
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5bab9f7f2eaf62fef8dc01e2c40777a0
https://doi.org/10.5951/jresematheduc-2020-0245 -
9
المؤلفون: Maide Orcan Kacan, Seda Karacelik, Neslihan Dedeoglu Aktug, Douglas H. Clements, Julie Sarama
المصدر: European Journal of Educational Sciences. 10
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6cf911f72e23fc8e35b1efce4ad14e5b
https://doi.org/10.19044/ejes.v10no1a46 -
10