-
1دورية أكاديمية
المصدر: Industrial & Corporate Change; Apr2024, Vol. 33 Issue 2, p383-423, 41p
مصطلحات موضوعية: MARKET segmentation, LABOR market, EDUCATION marketing, MARKETING education, LABOR supply, MONETARY unions
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Guerini, Carolina, Masciandaro, DonatoAff2, IDs40797024002871_cor2, Papini, Alessia
المصدر: Italian Economic Journal. :1-52
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Montano, S., Gill-Simmen, L., Lee, D., Walsh, L., Duffy, D., Newman, N.
المصدر: Journal of Marketing Management; Dec2023, Vol. 39 Issue 17/18, p1677-1709, 33p
مصطلحات موضوعية: AUTHENTIC assessment, BUSINESS teachers, EDUCATION marketing, COVID-19 pandemic, MARKETING education, LEARNING
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Carneiro, Pedro, Das, Jishnu, Reis, Hugo
المصدر: Review of Economics & Statistics; Sep2024, Vol. 106 Issue 5, p1301-1318, 18p
مصطلحات موضوعية: ELASTICITY (Economics), RURAL education, PRIVATE schools, EDUCATION marketing, MARKETING education
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Basalingappa, Anita, Namboodiri, Sooraj
المصدر: Journal of Macromarketing; Sep2024, Vol. 44 Issue 3, p653-667, 15p
مصطلحات موضوعية: MARKETING theory, EDUCATION marketing, MARKETING, MARKETING education, EDUCATION theory
People: KOTLER, Philip, 1931-
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Wait, M., Stiehler-Mulder, B.
المصدر: South African Journal of Higher Education; Aug2024, Vol. 38 Issue 4, p300-314, 15p
مصطلحات موضوعية: UNIVERSITIES & colleges, GRADUATE students, RELATIONSHIP marketing, EDUCATION marketing, SERVICE design
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Weirong, Zhu, Wensheng
المصدر: Statistical Papers; Aug2024, Vol. 65 Issue 6, p3327-3355, 29p
مصطلحات موضوعية: SUBGROUP analysis (Experimental design), LOGISTIC regression analysis, MATHEMATICS students, DATA science, EDUCATION marketing
مصطلحات جغرافية: PORTUGAL
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Van Landeghem, Georges
المصدر: Quality & Quantity; Oct2024, Vol. 58 Issue 5, p4433-4457, 25p
مصطلحات موضوعية: STUDENT mobility, PRIMARY education, EDUCATION marketing, MARKETING education, EDUCATION research
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Trzy Główne Przyczyny Impasu w Pomiarze Reputacji Instytucji Szkolnictwa Wyższego. (Polish)
المؤلفون: Redler, Joern, Morschheuser, Petra
المصدر: Marketing of Scientific & Research Organizations / Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych; Jun2024, Vol. 52 Issue 2, p26-45, 20p
مصطلحات موضوعية: UNIVERSITIES & colleges, REPUTATION, HIGHER education research, MARKETING education, EDUCATION marketing
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: RADU, Elena Raluca
المصدر: Journal of Industrial Design & Engineering Graphics; Jun2024, Vol. 19 Issue 1, p173-180, 8p
مصطلحات موضوعية: CORPORATE image, AEROSPACE engineers, AEROSPACE engineering, EDUCATION marketing, MARKETING research