-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Madelon van den Boer, Elise H. de Bree
المصدر: Scientific Studies of Reading. 2024 28(3):303-320.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Spelling, Grade 2, Elementary School Students, Task Analysis, Verbal Communication, Evidence Based Practice, Teaching Methods, Foreign Countries, Phoneme Grapheme Correspondence, Morphology (Languages), Transfer of Training, Comparative Analysis, Indo European Languages, Spelling Instruction, Nouns, Error Patterns
مصطلحات جغرافية: Netherlands
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Evelien Mulder (ORCID
0000-0002-8307-8510 ), Marco van de Ven, Eliane Segers, Alexander Krepel (ORCID0000-0002-2824-0749 ), Elise H. de Bree, Peter F. de Jong (ORCID0000-0002-8806-0563 ), Ludo Verhoevenالمصدر: Journal of Research in Reading. 2024 47(1):83-102.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Sietske van Viersen, Annemarie Kerkhoff, Elise H. de Bree
المصدر: Frontiers in Language Sciences, Vol 3 (2024)
مصطلحات موضوعية: dyslexia, oral word learning, phonological deficit, vocabulary, grammatical categorization, Language and Literature
وصف الملف: electronic resource
-
4
المؤلفون: Loes Bazen, Elise H. de Bree, Madelon van den Boer, Peter F. de Jong
المساهمون: Leerstoel Leseman, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
مصطلحات موضوعية: Dyslexia, Speech and Hearing, Environmental factors, Person factors, Perceived consequences, Education
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ca15df8680decda9abdb25af8543141
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429386 -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Madelon van den Boer, Elise H de Bree, Peter F de Jong
المصدر: PLoS ONE, Vol 13, Iss 5, p e0196903 (2018)
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Loes, Bazen, Elise H, de Bree, Madelon, van den Boer, Peter F, de Jong
المصدر: Annals of dyslexia.