-
1دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
2دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Elnaga HHA; Department of Pulmonary, Faculty of Medicine, October 6 University, 28C, Opera City Compound, Sheikh Zayed Giza, Egypt. hebahelmy73.med@o6u.edu.eg., Ahmed MB; Department of Medical Biochemistry and Molecular Biology, Faculty of Medicine, Ain Shams University, Cairo, Egypt.; Medical Education Department, Faculty of Medicine, Ain Shams University, Cairo, Egypt., Fathi MS; Medical Education Department, Faculty of Medicine, Ain Shams University, Cairo, Egypt.; Department of Medical Microbiology and Immunology, Faculty of Medicine, Ain Shams University, Cairo, Egypt., Eissa S; Department of Medical Biochemistry and Molecular Biology, Faculty of Medicine, Ain Shams University, Cairo, Egypt. drsanaa_mohamed@med.asu.edu.eg.; Medical Education Department, Faculty of Medicine, Ain Shams University, Cairo, Egypt. drsanaa_mohamed@med.asu.edu.eg.
المصدر: BMC medical education [BMC Med Educ] 2023 Jun 13; Vol. 23 (1), pp. 433. Date of Electronic Publication: 2023 Jun 13.
نوع المنشور: Journal Article
بيانات الدورية: Publisher: BioMed Central Country of Publication: England NLM ID: 101088679 Publication Model: Electronic Cited Medium: Internet ISSN: 1472-6920 (Electronic) Linking ISSN: 14726920 NLM ISO Abbreviation: BMC Med Educ Subsets: MEDLINE
مواضيع طبية MeSH: Pulmonary Medicine* , Students, Medical*, Humans ; Problem-Based Learning ; Cross-Over Studies ; Internal Medicine