-
1كتاب
المؤلفون: Ericsson, K. Anders
المساهمون: Pool, Robert
مصطلحات موضوعية: Begåvning, Kompetens -- psykologiska aspekter, Personlig utveckling
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Nilsson, LJ, Åhman, M, Bauer, F, Ericsson, K, Johansson, B, van Sluisveld, M, Vogl, V, Andersson, FNG, Hansen, T, Bataille, C, Lechtenböhmer, S, de la Rue du Can, S, Schiro, D
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/5jm87046
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Clark, Brendan, Harwell, Kyle, Ericsson, K. Anders, Boot, Walter R.
المصدر: In Acta Psychologica August 2022 228
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Yoon, Jong-Sung, Boutis, Kathy, Pecaric, Martin R., Fefferman, Nancy R., Ericsson, K. Anders, Pusic, Martin V. (ORCID
0000-0001-5236-6598 )المصدر: Advances in Health Sciences Education. Oct 2020 25(4):877-903.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 27
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Ericsson, K. AndersAff1
المصدر: Psychological Research: An International Journal of Perception, Attention, Memory, and Action. 85(3):1114-1120
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Yoon, Jong-Sung, Boutis, Kathy, Pecaric, Martin R., Fefferman, Nancy R., Ericsson, K. Anders, Pusic, Martin V.Aff6, Aff7
المصدر: Advances in Health Sciences Education: Theory and Practice. 25(4):877-903
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Moxley, Jerad H.Aff1, Aff3, Anders Ericsson, K., Tuffiash, Michael
المصدر: Psychological Research: An International Journal of Perception, Attention, Memory, and Action. 83(6):1168-1171
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Moxley, Jerad H.Aff1, Aff3, Ericsson, K. Anders, Tuffiash, Michael
المصدر: Psychological Research: An International Journal of Perception, Attention, Memory, and Action. 83(6):1147-1167
-
9دورية أكاديميةEffects of curricular emphasis in college on the GRE and its impact on the gender gap in performance
المؤلفون: Tock, Jamie L., Ericsson, K. Anders
المصدر: In Contemporary Educational Psychology January 2019 56:40-54
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Ericsson, K. Anders, Nandagopal, Kiruthiga, Roring, Roy W.
المصدر: Journal for the Education of the Gifted. Mar 2005 28(3-4):287-311.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 25
Descriptors: Cognitive Ability, Gifted, Academic Achievement, Individual Differences, Talent Development, Psychometrics, Thinking Skills, Age Differences, Genetics
URL الوصول: http://jeg.sagepub.com/content/28/3-4.toc