-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Essien, IdaraAff1, IDs1064302301466y_cor1, Wood, J. Luke
المصدر: Early Childhood Education Journal. 52(4):825-836
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Essien, Idara, Wood, J. Luke
المصدر: Early Childhood Education Journal. May 2021 49(3):401-412.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Essien, IdaraAff1, Wood, J. Luke
المصدر: Early Childhood Education Journal. 49(3):401-412
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Wood, J. Luke, Essien, Idara, Blevins, Darielle
المصدر: Journal of African American Males in Education; Fall2017, Vol. 8 Issue 2, p30-50, 21p, 4 Charts
مصطلحات موضوعية: BLACK men, EARLY childhood education, TEACHER-student relationships, EDUCATION
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Essien, Idara
المصدر: Journal of African American Males in Education; Fall2017, Vol. 8 Issue 2, p5-21, 17p, 1 Diagram
مصطلحات موضوعية: EARLY childhood education, BLACK men, MULTICULTURAL education, EDUCATION
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Essien I; San Diego State University, 5500 Campanile Way, San Diego, CA 92182 USA., Wood JL; San Diego State University, 5500 Campanile Way, San Diego, CA 92182 USA.
المصدر: Early childhood education journal [Early Child Educ J] 2023 Apr 27, pp. 1-12. Date of Electronic Publication: 2023 Apr 27.
نوع المنشور: Journal Article
بيانات الدورية: Publisher: Springer Country of Publication: United States NLM ID: 100910628 Publication Model: Print-Electronic Cited Medium: Print ISSN: 1082-3301 (Print) Linking ISSN: 10823301 NLM ISO Abbreviation: Early Child Educ J