-
1
المؤلفون: Bergmark, Ulrika, 1973
المصدر: Educational action research. 30(3):427-444
مصطلحات موضوعية: Action research, teacher research, motivations, teacher competency, evidence-based teaching, evidence-informed teaching, Pedagogik, Education
وصف الملف: electronic
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Xiong, WeiyanAff7
المساهمون: Jung, Insung, Series EditorAff1, Aff5, Nishimura, Mikiko, Series EditorAff2, Craig, Trisha, Editorial Board MemberAff3, Glunk, Ursula, Editorial Board MemberAff4, Mok, Ka Ho, editorAff6
المصدر: The Reinvention of Liberal Learning Around the Globe. :165-177
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Joseph Mintz, Amelia Roberts
المصدر: Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
مصطلحات موضوعية: theory of change, autism education, evidence-informed teaching, implementation science, inclusion, Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Despoina Georgiou, Annika Diery, Sog Yee Mok, Frank Fischer, Tina Seidel
المصدر: International Journal of Educational Research Open, Vol 4, Iss , Pp 100240- (2023)
مصطلحات موضوعية: Teacher educators, Evidence-based teaching, Professional development, Higher education, Evidence-informed teaching, Attitudes, Theory and practice of education, LB5-3640
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Adri Dierdorp
المصدر: Education Sciences, Vol 11, Iss 6, p 257 (2021)
مصطلحات موضوعية: evidence informed teaching, flipping the classroom, motivation, expansive learning, Education
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Tannert, Swantje, Eitel, Alexander, Marder, Johanna, Seidel, Tina, Renkl, Alexander, Glogger-Frey, Inga
المصدر: Frontiers in Education. 8
مصطلحات موضوعية: Education, signaling, multi-media design, self-regulated learning, cognitive load, evidence based teaching, evidence-oriented practice, evidence-informed teaching, ddc
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ae11c102c8d4311da48b96eccac481b8
https://doi.org/10.3389/feduc.2023.974696 -
7
المؤلفون: Georgiou, Despoina, Diery, Annika, Mok, Sog Yee, Fischer, Frank, Seidel, Tina, Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Kester
المساهمون: Education and Learning: Development in Interaction, Leerstoel Kester
المصدر: International Journal of Educational Research Open, 4
مصطلحات موضوعية: Evidence-informed teaching, Attitudes, Higher education, Interview study, Professional development, Evidence-based teaching, Teacher educators, Education
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6fd116c8209bc140cd1c17aec7758a54
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/427885 -
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Tim Cain
المصدر: Education Sciences, Vol 9, Iss 2, p 97 (2019)
مصطلحات موضوعية: school-university partnerships, research-practice gap, evidence-informed teaching, research utilization, knowledge mobilization, Education
وصف الملف: electronic resource