-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Artur Sawicki, Jarosław Piotrowski, Uri Lifshin, Mabelle Kretchner, John J. Skowronski, Constantine Sedikides, Peter K. Jonason, Mladen Adamovic, Oli Ahmed, Kokou A. Atitsogbe, Laith Al-Shawaf, Seth Christopher Yaw Appiah, Rahkman Ardi, Uzma Azam, Zana Hasan Babakr, Einar Baldvin Baldursson, Sergiu Bălțătescu, Konstantin Bochaver, Aidos Bolatov, Mario Bonato, Harshalini Y. Bundhoo, Trawin Chaleeraktrakoon, Phatthanakit Chobthamkit, Richard G. Cowden, Victor Counted, Gisela de Clunie, Sonya Dragova-Koleva, Carla Sofia Esteves, Valdiney V. Gouveia, Katherine Gundolf, Salima Hamouda, Carmen Haretche, Evelyn Hye Kyung Jeong, Dzintra Iliško, Najma Iqbal Malik, John Jamir Benzon Aruta, Fanli Jia, Veljko Jovanović, Tomislav Jukić, Doroteja Pavan Jukić, Shanmukh V. Kamble, Narine Khachatryan, Martina Klicperova-Baker, Christoph Kogler, Emil Knezović, Metodi Koralov, Monika Kovacs, Walaa Labib M. Eldesoki, Aitor Larzabal Fernandez, Kadi Liik, Sadia Malik, John Maltby, Karine Malysheva, Agim Mamuti, Jasmina Mangafic, Chanki Moon, Taciano L. Milfont, Stephan Muehlbacher, Reza Najafi, Emrah Özsoy, Joonha Park, Pablo Pérez de León, Iva Polackova Solcova, Jano Ramos-Diaz, Goran Ridic, Ognjen Riđić, Adil Samekin, Andrea Spoto, Andrej Starc, Delia Stefenel, Kiều Thị Thanh Trà, Habib Tiliouine, Robert Tomšik, Jorge Torres-Marín, Charles S. Umeh, Eduardo Wills-Herrera, Anna Wlodarczyk, Zahir Vally, Christin‐Melanie Vauclair, Illia Yahiiaiev, Somayeh Zand
المصدر: Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2045-2322
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Prachi Pathak, Fanli Jia
المصدر: Discover Psychology, Vol 4, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
مصطلحات موضوعية: Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2731-4537
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Lingyun Wang, Jiajia Li, Fanli Jia, Lin Lian, Lihong Li
المصدر: Children, Vol 11, Iss 2, p 138 (2024)
مصطلحات موضوعية: inhibitory control, serious game, spatial Stroop task, children, Pediatrics, RJ1-570
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Uri Hertz, Fanli Jia, Kathryn B. Francis
المصدر: Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-3 (2023)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2045-2322
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Tingyu Gu, Xiaosong Gai, Yuan Wang, Fanli Jia
المصدر: Data in Brief, Vol 47, Iss , Pp 108982- (2023)
مصطلحات موضوعية: Career construction, Peer coaching, Intervention, Counseling, Computer applications to medicine. Medical informatics, R858-859.7, Science (General), Q1-390
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Jianing Tang, Tangsheng Wang, Jessica Cottrell, Fanli Jia
المصدر: Healthcare, Vol 11, Iss 22, p 2970 (2023)
مصطلحات موضوعية: COVID-19, social support, behavioral adaptation, elderly, Medicine
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المصدر: Children, Vol 10, Iss 10, p 1632 (2023)
مصطلحات موضوعية: ethnic bullying, intercultural contact, program, intervention, school, diversity, Pediatrics, RJ1-570
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Lingyun Wang, Xiaoling Song, Fanli Jia, Wenxia Xue, Lihong Li
المصدر: Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 7, p 534 (2023)
مصطلحات موضوعية: self-positivity bias, depressive mood, self-reference task, negative life events, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
مصطلحات موضوعية: culture, second language learning (L2 learning), language and literacy development, environmental influences, immigration & migration, language acquisition, Psychology, BF1-990
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Children, Vol 10, Iss 3, p 491 (2023)
مصطلحات موضوعية: intervention, social anxiety, post-COVID-19, school, social interaction, Pediatrics, RJ1-570
وصف الملف: electronic resource