-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Blodgett, David M., Feld, Marjorie N.
المصدر: International Journal of Sustainability in Higher Education. 2023 24(9):138-158.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Sustainable Development, Food, Course Descriptions, Case Studies, Food Standards, Interdisciplinary Approach, Team Teaching, Undergraduate Students, Business Administration Education, Agricultural Production, History Instruction, Science Instruction, Immigration, Hazardous Materials, Agricultural Laborers, Undocumented Immigrants, Comparative Analysis, Student Attitudes, Attitude Change, Teaching Methods, Instructional Effectiveness, Food Service
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Blodgett, David M., Feld, Marjorie N.
المصدر: International Journal of Sustainability in Higher Education, 2021, Vol. 24, Issue 9, pp. 138-158.
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :127-153
-
5كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :87-106
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :107-126
-
7كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :63-86
-
8كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :21-39
-
9كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :41-61
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Feld, Marjorie N.
المساهمون: Feld, Marjorie N.
المصدر: Nations Divided : American Jews and the Struggle over Apartheid. :9-19