يعرض 1 - 10 نتائج من 108 نتيجة بحث عن '"Ferreira Marisa R."', وقت الاستعلام: 1.16s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Casais, BeatrizAff8, Ferreira, Marisa R.Aff9

    المساهمون: Aldogan Eklund, Mehtap, Editorial Board MemberAff1, Jain, Karuna, Editorial Board MemberAff2, Mutum, Dilip S., Editorial Board MemberAff3, Shi, Henry, Editorial Board MemberAff4, Sigala, Marianna, Editorial Board MemberAff5, Galan-Ladero, M. Mercedes, editorAff6, Alves, Helena M., editorAff7

    المصدر: Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs) : Case Studies for a Global Perspective. :299-308

  4. 4
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Ferreira, Marisa R.Aff8, Casais, BeatrizAff9, Aff10

    المساهمون: Aldogan Eklund, Mehtap, Editorial Board MemberAff1, Jain, Karuna, Editorial Board MemberAff2, Mutum, Dilip S., Editorial Board MemberAff3, Shi, Henry, Editorial Board MemberAff4, Sigala, Marianna, Editorial Board MemberAff5, Galan-Ladero, M. Mercedes, editorAff6, Alves, Helena M., editorAff7

    المصدر: Social Marketing and Sustainable Development Goals (SDGs) : Case Studies for a Global Perspective. :169-178

  5. 5
    دورية أكاديمية
  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Ferreira, Marisa R.Aff2, Casais, BeatrizAff3, Proença, João F.Aff4, Aff5

    المساهمون: Bhattacharyya, Jishnu, editorAff1

    المصدر: Dealing with Socially Responsible Consumers : Studies in Marketing. :181-195

  7. 7
  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Lima, VandaAff4, Ferreira, Marisa R.Aff4, Santos, MariaAff5

    المساهمون: Leitão, João, editorAff1, Ratten, Vanessa, editorAff2, Braga, Vitor, editorAff3

    المصدر: Tourism Innovation in Spain and Portugal : New Trends and Developments. :9-26

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Pereira, DianaAff4, Casais, BeatrizAff4, Ferreira, Marisa R.Aff5, Proença, João F.Aff6, Aff7

    المساهمون: Galan-Ladero, M. Mercedes, editorAff1, Galera-Casquet, Clementina, editorAff2, Alves, Helena M., editorAff3

    المصدر: Cause-Related Marketing : Case Studies From a Global Perspective. :201-209

  10. 10