-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Finch, Holmes
المصدر: Practical Assessment, Research & Evaluation. Apr 2022 27.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Data Analysis, Statistical Inference, Models, College Faculty, Work Environment, Teacher Attitudes, Computer Software, Evaluation Methods, Programming Languages, Item Analysis, Multidimensional Scaling, Evaluators, Faculty Workload, Fringe Benefits, Salaries, Contracts, Comparative Analysis, Travel, Budgets
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Finch, HolmesAff13121, Tognetti, Mara, Section editorAff13122
المساهمون: Maggino, Filomena, editorAff1
المصدر: Encyclopedia of Quality of Life and Well-Being Research. :4219-4222
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Finch, Holmes
المصدر: Applied Measurement in Education. 2022 35(4):255-271.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Finch, Holmes
المصدر: Psicologica: International Journal of Methodology and Experimental Psychology. 2017 38(1):57-92.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 36
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Finch, Holmes, French, Brian F.
المصدر: Applied Measurement in Education. 2019 32(2):77-96.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 20
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Finch, Holmes
المصدر: Psych; Mar2024, Vol. 6 Issue 1, p45-88, 44p
مصطلحات موضوعية: BAYESIAN analysis, STRUCTURAL equation modeling, DATA analysis, META-analysis, REGRESSION analysis
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Finch, Holmes, Lapsley, Daniel K., Baker-Boudissa, Mary
المصدر: Education Policy Analysis Archives. Sep 2009 17(18).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Charter Schools, Elementary School Students, Student Mobility, School Holding Power, Predictor Variables, Academic Achievement, Student Characteristics, Ethnicity, Experienced Teachers, Statistical Analysis, Federal Aid
مصطلحات جغرافية: Indiana
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9مؤتمر
المؤلفون: Finch, Holmes, Huynh, Huynh
Peer Reviewed: N
Page Count: 20
Descriptors: Algorithms, Cluster Analysis, Monte Carlo Methods, Responses, Sample Size, Simulation
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Kelley, Elizabeth, Imboden, Mary T., Harber, Matthew P., Finch, Holmes, Kaminsky, Leonard A., Whaley, Mitchell H.
المصدر: In Mayo Clinic Proceedings: Innovations, Quality & Outcomes June 2018 2(2):155-164