-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Hirschberger, F., Forster, D., Lucke, J.
المصدر: IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence IEEE Trans. Pattern Anal. Mach. Intell. Pattern Analysis and Machine Intelligence, IEEE Transactions on. 44(12):9787-9801 Dec, 2022
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: McCalman, P., Forster, D., Newton, M., McLardie-Hore, F., McLachlan, H.
المصدر: In Women and Birth May 2024 37(3)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Forster, D., Inderka, R.B., Gauterin, F.
المصدر: IEEE Transactions on Vehicular Technology IEEE Trans. Veh. Technol. Vehicular Technology, IEEE Transactions on. 69(3):2398-2410 Mar, 2020
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Bright Asante Britwum, Forster D. Ntow, Joseph Andam Smith
المصدر: SAGE Open, Vol 14 (2024)
مصطلحات موضوعية: History of scholarship and learning. The humanities, AZ20-999, Social Sciences
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2158-2440
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Forster, D., Lohr, H., Gratz, A., Petit, J., Kargl, F.
المصدر: IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems IEEE Trans. Intell. Transport. Syst. Intelligent Transportation Systems, IEEE Transactions on. 19(10):3400-3405 Oct, 2018
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: McCalman, P., Forster, D., Springall, T., Newton, M., McLardie-Hore, F., McLachlan, H.
المصدر: In Women and Birth November 2023 36(6):e641-e651
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Davis, Ernest Kofi, Ntow, Forster D. (ORCID
0000-0001-5127-2709 ), Beccles, Christopherالمصدر: SAGE Open. Jul-Sep 2022 12(3):2022.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 11
Descriptors: Foreign Countries, Junior High School Students, Public Schools, Academic Achievement, Second Language Learning, English (Second Language), Language Proficiency, Mathematics Achievement, Science Achievement, Public Policy, Educational Policy, National Curriculum, Student Evaluation, Learning Problems, Intervention, Student Promotion
مصطلحات جغرافية: Ghana
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ntow, Forster D., Covington Clarkson, Lesa M., Chidthachack, Sousada, Crotty, Elizabeth A.
المصدر: The Mathematics Educator. 2017 26(2):54-81.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 28
Descriptors: Mathematics Instruction, College Mathematics, Academic Persistence, Self Determination, College Students, STEM Education, Majors (Students), Phenomenology, Barriers, Semi Structured Interviews, Decision Making, Value Judgment, Competence, Student Attitudes, Academic Support Services, Personal Autonomy, Secondary School Mathematics, High Schools
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Education Research International, Vol 2023 (2023)
مصطلحات موضوعية: Education (General), L7-991
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/2090-4010
-
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.