-
1كتاب
المؤلفون: Fowler, Kathleen K., author.
المساهمون: Wilson, John T. (John Thomas), 1963- author., Geological Survey (U.S.), issuing body.
مصطلحات موضوعية: Rivers -- Indiana -- Analysis.
-
2كتاب
المؤلفون: Fowler, Kathleen K., author.
المساهمون: Geological Survey (U.S.), issuing body., Indiana. Department of Transportation, cartographer.
مصطلحات موضوعية: Floods -- Indiana -- White River (River) -- Maps.
جغرافية الموضوع: White River (Ind. : River) -- Maps.
-
3مؤتمر
المصدر: 2011 Frontiers in Education Conference (FIE) Frontiers in Education Conference (FIE), 2011. :S3D-1-S3D-6 Oct, 2011
Relation: 2011 Frontiers in Education Conference (FIE)
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Gray, Genetha AnneAff4, Fowler, Kathleen R.Aff5
المساهمون: Kacprzyk, Janusz, editorAff1, Koziel, Slawomir, editorAff2, Yang, Xin-She, editorAff3
المصدر: Computational Optimization, Methods and Algorithms. 356:125-151
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Fowler, Kathleen, Luttman, Aaron, Mondal, Sumona
المصدر: PRIMUS. 2013 23(9):815-828.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Biology, Interdisciplinary Approach, Undergraduate Students, Student Research, Research Projects, Neuropsychology, Geometry, Brain, College Students, Behavioral Sciences, Mathematics Education, Educational Practices
مصطلحات جغرافية: New York
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Dowman, Robert, Ritz, Benjamin, Fowler, Kathleen
المصدر: Cognitive, Affective, & Behavioral Neuroscience. August 2016 16(4):689-708
-
7مؤتمر
المؤلفون: Fowler, Kathleen S
المساهمون: Stim-Lab Inc.
المصدر: SPE Annual Technical Conference and Exhibition.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Fowler, Kathleen, Crawford, Constance
المصدر: Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy, 2000 Apr 01. 11(1), ii-ii.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/43587219
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Fowler, Kathleen, Crawford, Constance
المصدر: Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy, 1999 Apr 01. 10(1), ii-iii.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/43587633
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Fowler, Kathleen L.
المصدر: Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy, 1998 Oct 01. 9(2), 258-285.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/43587121