-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Savelli, Elisabetta, Francioni, Barbara, Curina, Ilaria, Cioppi, Marco
المصدر: Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 1, pp. 61-77.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Dini, Mauro, Curina, Ilaria, Francioni, Barbara, Hegner, Sabrina, Cioppi, Marco
المصدر: The TQM Journal, 2023, Vol. 35, Issue 9, pp. 388-410.
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Francioni, Barbara, Martín Martín, Oscar
المصدر: In Journal of International Management October 2024 30(5)
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Cioppi, Marco, Curina, IlariaAff1, IDs43039023000672_cor2, Francioni, Barbara, Savelli, Elisabetta
المصدر: Italian Journal of Marketing. 2023(2):207-288
-
5دورية أكاديمية
المصدر: British Food Journal, 2022, Vol. 124, Issue 13, pp. 501-519.
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Francioni, Barbara, Curina, Ilaria, Hegner, Sabrina M., Cioppi, Marco
المصدر: International Journal of Retail & Distribution Management, 2022, Vol. 50, Issue 12, pp. 1437-1457.
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Musso, Fabio, Francioni, Barbara, Curina, Ilaria, Tramontana, Fabio, Polidori, Paolo, Pediconi, Maria Gabriella
المصدر: Journal of Small Business and Enterprise Development, 2022, Vol. 29, Issue 7, pp. 1049-1070.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Francioni, Barbara (ORCID
0000-0001-8782-6814 ), Curina, Ilaria, Dennis, Charles, Papagiannidis, Savvas, Alamanos, Eleftherios, Bourlakis, Michael, Hegner, Sabrina M.المصدر: Higher Education: The International Journal of Higher Education Research. Jul 2021 82(1):85-105.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 21
Descriptors: Trust (Psychology), Donors, Educational Finance, Private Financial Support, Alumni, Universities, Foreign Countries, Comparative Education, Motivation, Higher Education
مصطلحات جغرافية: Italy, United States
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Nummela, Niina, Vissak, TiiaAff2, IDs1136502000673y_cor2, Francioni, Barbara
المصدر: International Entrepreneurship and Management Journal. 18(1):295-325
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Bai, Wensong, Johanson, Martin, Oliveira, Luis, Ratajczak-Mrozek, Milena, Francioni, Barbara
المصدر: In Journal of International Management March 2022 28(1)