-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Cathérine Conradty, Franz Xaver Bogner
المصدر: Smart Learning Environments, Vol 7, Iss 1, Pp 1-20 (2020)
مصطلحات موضوعية: Creativity, Science-arts collaboration, Motivation: self-efficacy, STEM education, STEAM (enriched with arts), inquiry-based science education, Science classroom, Special aspects of education, LC8-6691
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Michaela Maurer, Franz Xaver Bogner
المصدر: PLoS ONE, Vol 15, Iss 6, p e0234560 (2020)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1932-6203
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Michaela Maurer, Franz Xaver Bogner
المصدر: PLoS ONE, Vol 14, Iss 1, p e0208910 (2019)
وصف الملف: electronic resource
Relation: https://doaj.org/toc/1932-6203
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Mona Lisa Schönfelder, Franz Xaver Bogner
المصدر: PLoS ONE, Vol 12, Iss 6, p e0180168 (2017)
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المصدر: PLoS ONE, Vol 11, Iss 1, p e0147802 (2016)
وصف الملف: electronic resource
-
6
المؤلفون: Mona Lisa Schönfelder, Franz Xaver Bogner
المصدر: PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 12, Iss 6, p e0180168 (2017)مصطلحات موضوعية: Male, Evolutionary Processes, Arthropoda, Conservation Biology, Emotions, lcsh:Medicine, Social Sciences, Plant Science, Education, Sociology, Animals, Humans, Psychology, Mass Media, lcsh:Science, Pollination, Species Extinction, Conservation Science, Evolutionary Biology, Schools, Ecology, lcsh:R, Ecology and Environmental Sciences, Organisms, Biology and Life Sciences, Biodiversity, Fear, Bees, Invertebrates, Hymenoptera, Insects, Plant Physiology, lcsh:Q, Female, Perception, Honey Bees, Research Article