-
1تقرير
المؤلفون: van Engelenburg, Casper, Mostafavi, Fatemeh, Kuhn, Emanuel, Jeon, Yuntae, Franzen, Michael, Standfest, Matthias, van Gemert, Jan, Khademi, Seyran
مصطلحات موضوعية: Computer Science - Computer Vision and Pattern Recognition
URL الوصول: http://arxiv.org/abs/2407.10121
-
2تقرير
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Guannan Shen (ORCID
0000-0002-7097-0403 ), Heather L. Green, Rose E. Franzen, Jeffrey I. Berman, Marissa Dipiero, Theresa G. Mowad, Luke Bloy, Song Liu, Megan Airey, Sophia Goldin, Matthew Ku, Emma McBride, Lisa Blaskey, Emily S. Kuschner, Mina Kim, Kimberly Konka, Timothy P. L. Roberts, J. Christopher Edgarالمصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. 2024 54(5):1961-1976.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Autism Spectrum Disorders, Brain, Physiology, Young Children, Males, Cognitive Ability
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Fernandez, Jorge, Soto, Daniel, Pott, Emily, Dubosh, Nicole, Franzen, Doug, Manthey, David, Hogue, Brenna, Jordan, Jaime
المصدر: Western Journal of Emergency Medicine: Integrating Emergency Care with Population Health. 25(3.1)
وصف الملف: application/pdf
URL الوصول: https://escholarship.org/uc/item/5mj379cj
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Möbius, DannyAff1, IDs1026602300886x_cor1, Braun, Andreas, Franzen, ReneAff1, Aff2
المصدر: Odontology: Official Journal of the Society of the Nippon Dental University. 112(3):872-883
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Franzen, Anne T., Girão, Pedro M.Aff1, IDs4086302400421y_cor2
المصدر: São Paulo Journal of Mathematical Sciences. :1-86
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Wang, Yazhong, Fuentes, Roven Rommel, van Rengs, Willem M. J., Effgen, Sieglinde, Zaidan, Mohd Waznul Adly Mohd, Franzen, Rainer, Susanto, Tamara, Fernandes, Joiselle Blanche, Mercier, Raphael, Underwood, Charles J.Aff1, IDs41588024017506_cor10
المصدر: Nature Genetics. 56(6):1075-1079
-
8تقرير
-
9تقرير
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Jennie F. Lane (ORCID
0000-0002-7763-3813 ), Servtan (ORCID0000-0001-6331-7556 ), Rebecca L. Franzen (ORCID0000-0002-5233-7268 )المصدر: Environmental Education Research. 2024 30(8):1296-1307.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12