-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Furse, David H., Greenberg, Barnett A.
المصدر: Journal of Advertising, 1975 Jan 01. 4(4), 39-44.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4188001
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Furse, David H., Stewart, David W.
المصدر: Journal of Advertising, 1982 Jan 01. 11(4), 30-76.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4188419
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Furse, David H., Punj, Girish N., Stewart, David W.
المصدر: Journal of Consumer Research, 1984 Mar 01. 10(4), 417-431.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2488911
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Furse, David H., Stewart, David W., Rados, David L.
المصدر: Journal of Marketing Research, 1981 Nov 01. 18(4), 473-478.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3151342
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Furse, David H., Stewart, David W.
المصدر: Journal of Marketing Research, 1982 Aug 01. 19(3), 375-380.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3151572
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Stewart, David W., Furse, David H.
المصدر: Cambridge University Press, Journal of Advertising Research. 40(6):85-88
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Stewart, David W., Furse, David H.
المصدر: Journal of Advertising, 1984 Jan 01. 13(4), 58-59.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/4188532
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Stewart, David W., Furse, David H.
المصدر: Psychology & Marketing; Fall85, Vol. 2 Issue 3, p135-160, 26p
مصطلحات موضوعية: TELEVISION advertising, ADVERTISING, RECOLLECTION (Psychology)
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Furse, David H., Stewart, David W.
المصدر: Psychology & Marketing; Summer84, Vol. 1 Issue 2, p79-94, 16p, 5 Charts
مصطلحات موضوعية: MAIL surveys, COGNITIVE dissonance, QUESTIONNAIRES
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Health Care Marketing; Fall94, Vol. 14 Issue 3, p16-20, 5p, 3 Diagrams, 1 Chart
مصطلحات موضوعية: KNOWLEDGE management, CUSTOMER satisfaction, FINANCIAL performance, MEDICAL quality control, CRITICAL success factor, HEALTH services administration, MANAGED care programs, HEALTH care industry, PATIENT satisfaction, QUALITY of service