-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Khairusy, Mirza AbdiAff15, Aff16, Hurriyati, RatihAff15, Dirgantari, PuspoAff15, Haryadi, DiditAff17
المساهمون: Appolloni, Andrea, Series EditorAff1, Caracciolo, Francesco, Series EditorAff2, Ding, Zhuoqi, Series EditorAff3, Gogas, Periklis, Series EditorAff4, Huang, Gordon, Series EditorAff5, Nartea, Gilbert, Series EditorAff6, Ngo, Thanh, Series EditorAff7, Striełkowski, Wadim, Series EditorAff8, Hurriyati, Ratih, editorAff9, Wibowo, Lili Adi, editorAff10, Abdullah, Ade Gafar, editorAff11, Sulastri, editorAff12, Lisnawati, editorAff13, Murtadlo, Yusuf, editorAff14
المصدر: Proceedings of the 7th Global Conference on Business, Management, and Entrepreneurship (GCBME 2022). 255:569-576
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Glybchenko, YelyzavetaAff1, IDs42984024000903_cor1
المصدر: Digital War. :1-16
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: إسماعيل, عبد الرحيم
المصدر: Arab Journal of Administration; Mar2024, Vol. 44 Issue 1, p83-102, 20p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, BRAND equity, CUSTOMER loyalty, ELECTRIC equipment, VIRAL marketing, PRIVATE sector
مصطلحات جغرافية: EGYPT
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: García Jiménez, Marina
المصدر: RUTA Comunicación; Núm. 7 (2016)
مصطلحات موضوعية: Postgraffiti, Ambient màrqueting, espai públic, Ambient art, Art urbà, Màrqueting de guerrilla, Street Art, Ambient marketing, public space, Urban Art, Guerrilla marketing
وصف الملف: application/pdf
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: ALENDAR, Mustafa
المصدر: Journal of Knowledge Economy & Knowledge Management; Fall2023, Vol. 18 Issue 2, p163-174, 12p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, WEB 3.0, SEMANTIC Web
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Zarco, Carmen, Herzallah, Doaa
المصدر: Journal of Humanities & Social Sciences (JHSS); 2023, Vol. 6 Issue 4, p108-126, 19p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, TAXONOMY, INTERNET content, VIRAL marketing, MARKET surveys, IDENTIFICATION
-
7دورية أكاديمية
Alternate Title: Analisis Pemasaran Gerilya Terhadap Minat Beli Merek Fesyen Lokal Indonesia. (Indonesian)
المؤلفون: Puspa Nugroho, Karen Millennia, Hermawan, Daniel
المصدر: International Journal of Applied Business (TIJAB); Nov2022, Vol. 6 Issue 2, p187-198, 12p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, BRAND name products, TECHNOLOGICAL innovations, INTERNET marketing, CONSUMER behavior
-
8دورية
المؤلفون: Laudenbach, Peter
المصدر: brand eins; Feb2023, Vol. 25 Issue 2, p80-84, 5p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, MARKETING strategy, EVENT marketing, SCHOOL buses, ART schools, CUSTOMER relationship management, OUTDOOR education
الشركة/الكيان: BERLINER Ensemble
-
9دورية أكاديمية
Alternate Title: Marketing de guerrilha no Facebook: Um estudo de metodologia mista sobre os efeitos na imagem da marca e intenção de partilha dos conteúdos. (Portuguese)
المؤلفون: Barbosa, Belem, Rocha, Anabela, Pina, Leandro
المصدر: Tourism & Management Studies; 2022, Vol. 18 Issue 3, p37-47, 11p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, BRAND image, COMMUNICATION in marketing, MARKETING, BRAND personification, CONTENT marketing, PERCEPTION (Philosophy), ADVERTISING campaigns, INTENTION
الشركة/الكيان: META Platforms Inc.
-
10دورية أكاديمية
Alternate Title: Guerrilla Marketing on Twitter. (English)
المؤلفون: Korczagin, Daiana, Cembranel, Priscila
المصدر: Id on Line. Revista de Psicologia; Fev2022, Vol. 16 Issue 59, p48-68, 21p
مصطلحات موضوعية: GUERRILLA marketing, SOCIAL media in marketing, SOCIAL network analysis, EVIDENCE gaps, SOCIAL marketing