-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Stice, Sarah, Gannon, Madison
المصدر: Journal of Language and Literacy Education. Spr 2023 19(1).
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: von Gillern, SamAff1, IDs44020024000595_cor1, Gould, Hillary, Gannon, Madison, Haskey-Valerius, Brandon
المصدر: The Australian Journal of Language and Literacy. 47(1):73-90
-
3دورية أكاديمية
Alternate Title: Navegando por las tensiones: Un análisis político crítico de las expectativas de los educadores ingleses en Georgia. (Spanish)
Navegando nas tensões: Uma análise política crítica das expectativas dos educadores de inglês na Geórgia. (Portuguese)المؤلفون: Ervin, Jennifer, Gannon, Madison
المصدر: Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 3/19/2024, Vol. 32 Issue 15/16, p1-21, 21p
مصطلحات موضوعية: POLICY analysis, EDUCATORS, CRITICAL analysis, HIGHER education standards, LANGUAGE arts
مصطلحات جغرافية: GEORGIA
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Grove, Emily, Ervin, Jennifer, Gannon, Madison
المصدر: English Education; Jan2024, Vol. 56 Issue 2, p66-86, 21p
مصطلحات موضوعية: STUDENT teachers, GRADUATE teaching assistants, TEACHER education
People: MUHAMMAD, Prophet, d. 632
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Stice, Sarah, Gannon, Madison
المصدر: Journal of Language & Literacy Education; Spring2023, Vol. 19 Issue 1, p1-17, 18p
مصطلحات موضوعية: STUDENT teachers, GRADUATE students
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Gannon, Madison, Ervin, Jennifer, Overton, Lemell
المصدر: English Education; Jul2022, Vol. 54 Issue 4, p333-340, 8p
مصطلحات موضوعية: LANGUAGE arts, ANTI-racism, BOOK clubs (Discussion groups)
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Alvermann, Donna E., Cho, Ahra, Gannon, Madison, Mondi, Jackie, Obradovic, Mirjana, Pulliam, Amy, Fang Qi, Readhead, Serena, Wright, William Terrell, Eun Young Yeom
المصدر: English Education; Jan2022, Vol. 54 Issue 2, p128-147, 20p
مصطلحات موضوعية: PODCASTING, COMPUTER literacy, LANGUAGE arts, CRITICAL literacy, PROFESSIONAL identity
-
8مراجعة
المؤلفون: Gannon, Madison
المصدر: Journal of Language & Literacy Education; Spring2021, Vol. 17 Issue 1, p1-7, 7p
مصطلحات موضوعية: LITERACY, NONFICTION
Reviews & Products: READ, Write, Inquire: Disciplinary Literacy in Grades 6-12 (Book)