-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lamia, Tamara L. (ORCID
0000-0002-8751-1625 ), Lowry, Garry F., McLees, Anita W., Frazier, Cassandra M., Young, Andrea C.المصدر: American Journal of Evaluation. Jun 2021 42(2):185-200.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Barrett, Garry F., Riddell, W. Craig
المصدر: European Journal of Education. Mar 2019 54(1):60-71.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 12
Descriptors: Foreign Countries, Aging (Individuals), Literacy, Adult Learning, Learning Processes, Skill Development
مصطلحات جغرافية: Canada
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Atalay, Kadir, Barrett, Garry F., Siminski, Peter
المصدر: Journal of Population Economics, 2019 Jul 01. 32(3), 735-767.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/48699759
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Atalay, KadirAff1, Barrett, Garry F., Staneva, Anita
المصدر: Review of Economics of the Household. 18(1):117-139
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Atalay, Kadir, Barrett, Garry F., Staneva, Anita
المصدر: In Journal of Health Economics July 2019 66:37-53
-
6تقرير
المؤلفون: Hoban, Garry F.
Peer Reviewed: N
Page Count: 11
Descriptors: Elementary Secondary Education, Learning, Models, Teacher Education, Teacher Education Programs, Theory Practice Relationship
مصطلحات جغرافية: Australia; New South Wales
Journal Code: RIEJUL2004
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Barrett, Garry F., Donald, Stephen G.
المصدر: Econometrica, 2003 Jan 01. 71(1), 71-104.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3082041
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Barrett, Garry F., Doiron, Denise J.
المصدر: The Canadian Journal of Economics / Revue canadienne d'Economique, 2001 Nov 01. 34(4), 1042-1065.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3131937
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Barrett, Garry F., Cragg, Michael I.
المصدر: The Canadian Journal of Economics / Revue canadienne d'Economique, 1998 Feb 01. 31(1), 165-188.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/136383
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Doiron, Denise J., Barrett, Garry F.
المصدر: The Review of Economics and Statistics, 1996 Aug 01. 78(3), 410-420.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/2109788