-
1دورية
المؤلفون: Zebal, Mostaque Ahmed, Goodwin, David R.
المصدر: Marketing bulletin (Massey University. Dept of Marketing : Online), 2011; v.22:23p
URL الوصول: https://ndhadeliver.natlib.govt.nz/delivery/DeliveryManagerServlet?dps_pid=FL6517452
http://marketing-bulletin.massey.ac.nz/V22/MB_V22_A1_Zebal.pdf -
2تقرير
المؤلفون: Goodwin, David R., Witz, Klaus G.
Peer Reviewed: N
Page Count: 25
Descriptors: Faculty Development, Higher Education, Interviews, Measurement Techniques, Qualitative Research, Research Methodology, Teachers
مصطلحات جغرافية: U.S.; Illinois
Journal Code: RIEJAN1999
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Goodwin, David R.Aff3
المساهمون: Beijaard, Douwe, editorAff1, Meijer, Paulien C., editorAff1, Morine-Dershimer, Greta, editorAff2, Tillema, Harm, editorAff1
المصدر: Teacher Professional Development in Changing Conditions. :231-243
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Ahmed Zebal, Mostaque, Goodwin, David R.
المصدر: Marketing Intelligence & Planning, 2012, Vol. 30, Issue 3, pp. 339-357.
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Goodwin, David R., Arthaud, Tamara A., Ragan, Gay A.
المصدر: Educational Action Research. Jun 2005 13(2):237-258.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
-
6مورد إلكتروني
المؤلفون: Gutierrez, Melida, Coulter, Bob, Goodwin, David R.
المصدر: Journal of Geoscience Education. Sep 2002 50(4):437-443.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Computer Uses in Education, Course Descriptions, Earth Science, Elementary Secondary Education, Natural Disasters, Science Activities, Science Instruction, Teacher Education, Teaching Methods
Journal Code: CIJMAR2003
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Goodwin, David R, Bloore, Ross G
المصدر: Asian Review of Accounting, 2002, Vol. 10, Issue 1, pp. 1-21.
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Goodwin, David R., de Gouw, Bart
المصدر: International Journal of Educational Management, 1997, Vol. 11, Issue 4, pp. 179-186.
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Goodwin, David R.
المصدر: International Journal of Retail & Distribution Management, 1992, Vol. 20, Issue 2.
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: WITZ, KLAUS G., GOODWIN, DAVID R., EASLEY, JACK A.
المصدر: Instructional Science, 1974 Oct 01. 3(3), 307-326.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/23368054