-
1
المؤلفون: Gretchen R. Ross, Lisa E. Bolton, Margaret G. Meloy
المصدر: Journal of Retailing. 99:136-148
مصطلحات موضوعية: Marketing
-
2
المؤلفون: Andong Cheng, Gretchen R. Ross
المصدر: Journal of Consumer Psychology. 33:424-431
مصطلحات موضوعية: Marketing, Applied Psychology
-
3
المؤلفون: Gretchen R. Ross, Margaret G. Meloy, Lisa E. Bolton
المصدر: Journal of Consumer Research. 47:959-977
مصطلحات موضوعية: Marketing, Economics and Econometrics, Arts and Humanities (miscellaneous), Anthropology, 0502 economics and business, 05 social sciences, 050211 marketing, 0501 psychology and cognitive sciences, Business and International Management, Psychology, 050105 experimental psychology
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::98e7e1b2e8a14a010db2e12c3ae70cf1
https://doi.org/10.1093/jcr/ucaa051 -
4
المؤلفون: Gretchen R. Ross, Margaret G. Meloy, Kurt A. Carlson
المصدر: The Journal of Consumer Research
مصطلحات موضوعية: allocation variety, Marketing, Economics and Econometrics, Contraction (grammar), pandemic, 05 social sciences, preference prioritization, Article, 050105 experimental psychology, preference stabilization, Arts and Humanities (miscellaneous), Anthropology, 0502 economics and business, government shutdown, Econometrics, 050211 marketing, 0501 psychology and cognitive sciences, Business and International Management, Psychology, budget contraction
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::505bf42963bfd53664eb1a33f92a119a
https://doi.org/10.1093/jcr/ucaa032 -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Gretchen R Ross, Margaret G Meloy, Kurt A Carlson, Gita V Johar, Linda L Price, Leonard Lee
المصدر: Oxford University Press, Journal of Consumer Research. 47(3):412-430
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Cheng, Andong
المساهمون: Ross, Gretchen R. (VerfasserIn)
المصدر: Journal of consumer psychology : Hoboken, NJ, vol 33, issue 2, pg. 424-431. 04/2023
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Ross, Gretchen R.
المساهمون: Bolton, Lisa E. (VerfasserIn); Meloy, Margaret G. (VerfasserIn)
المصدر: Journal of retailing : New York, NY [u.a.], vol 99, issue 1, pg. 136-148. 03/2023
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Ross, Gretchen R
المساهمون: Meloy, Margaret G. (VerfasserIn); Bolton, Lisa E. (VerfasserIn)
المصدر: Journal of consumer research : Oxford, vol 47, issue 6, pg. 959-977. 04/2021
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Ross, Gretchen R.
المساهمون: Meloy, Margaret G. (VerfasserIn); Carlson, Kurt A. (VerfasserIn)
المصدر: Journal of consumer research : Oxford, vol 47, issue 3, pg. 412-430. 10/2020