-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Safraou, Imen, Guiot, Denis
المصدر: Journal of Organizational Change Management, 2023, Vol. 36, Issue 2, pp. 217-232.
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Gyrard, AmelieAff1, IDs12369021008216_cor1, Tabeau, Kasia, Fiorini, LauraAff3, Aff4, Kung, Antonio, Senges, EloiseAff1, Aff2, Aff3, Aff4, Aff5, Aff6, Aff7, Aff8, Aff9, De Mul, Marleen, Giuliani, FrancescoAff1, Aff2, Aff3, Aff4, Aff5, Aff6, Aff7, Aff8, Aff9, Lefebvre, Delphine, Hoshino, HiroshiAff1, Aff2, Aff3, Aff4, Aff5, Aff6, Aff7, Aff8, Aff9, Fabbricotti, Isabelle, Sancarlo, Daniele, D’Onofrio, Grazia, Cavallo, FilippoAff3, Aff4, Guiot, Denis, Arzoz-Fernandez, Estibaliz, Okabe, Yasuo, Tsukamoto, Masahiko
المصدر: International Journal of Social Robotics. 15(3):445-472
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Larceneux, Fabrice, Guiot, Denis
المصدر: Urban Studies, 2019 Nov 01. 56(14), 2880-2896.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26816106
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Bezançon, Marjolaine, Guiot, Denis, Le Nagard, Emmanuelle
المصدر: Recherche et Applications en Marketing, 2019 Oct 01. 34(4), 3-30.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26785896
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Sengès, Eloïse, Guiot, Denis, Chandon, Jean-Louis
المصدر: Recherche et Applications en Marketing, 2019 Jan 01. 34(1), 3-28.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/26638518
-
6
-
7كتاب إلكتروني
-
8دورية أكاديميةAgile Co-Creation for Robots and Aging (ACCRA) Project: new technological solutions for older people
المؤلفون: D’Onofrio, GraziaAff1, Aff2, Fiorini, Laura, de Mul, Marleen, Fabbricotti, Isabelle, Okabe, Yasuo, Hoshino, Hiroshi, Limosani, Raffaele, Vitanza, Alessandra, Greco, Francesca, Giuliani, Francesco, Guiot, Denis, Senges, Eloïse, Kung, Antonio, Cavallo, Filippo, Sancarlo, Daniele, Greco, Antonio
المصدر: European Geriatric Medicine. 9(6):795-800
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Senges, Eloïse, Guiot, Denis, Malas, Ziad
المصدر: Décisions Marketing, 2014 Oct 01(76), 13-28.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/44815318
-
10كتاب إلكتروني
المؤلفون: Guiot, Denis, Urien, Bertrand
المصدر: Comprendre le consommateur âgé : Nouveaux enjeux et perspectives. 2012, p. 200.