-
1
المؤلفون: Ishak Kherchi, Haddou Samira Ahlem, Fellague Mohamed
المصدر: ECONOMICS, Vol 7, Iss 2, Pp 109-124 (2019)
مصطلحات موضوعية: Value (ethics), Knowledge management, m14, HF5001-6182, business value, Single-subject design, Creating shared value, creating shared value, 01 natural sciences, Corporation, business competitiveness, 0502 economics and business, 0103 physical sciences, Business, Social strategies, Practical implications, 010308 nuclear & particles physics, business.industry, corporate social strategy, 05 social sciences, General Medicine, Business value, volvo corporation, social value, business, 050203 business & management
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9a10ba6566211d2acb4fbe6ee0cefa2
https://doaj.org/article/5203c0aad0084b928e67b9d4ce5b1349 -
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Haddou, Samira Ahlem
المساهمون: Bennafla, Kaddour, Co-Author
المصدر: مجلة إقتصاديات شمال إفريقيا. ع17:43-50
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Kherchi, Ishak
المساهمون: Haddou, Samira Ahlem, Co-Author, Fellague, Mohamed, Co-Author
المصدر: مجلة الاقتصاديات المالية البنكية وإدارة الأعمال. مج5, ع2:188-207
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Kherchi, Ishak
المساهمون: Haddou, Samira Ahlem, Co-Author, Fellague, Mohamed, Co-Author
المصدر: مجلة بحوث الإدارة والاقتصاد. مج1, ع3:12-26
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Kherchi, Ishak
المساهمون: Haddou, Samira Ahlem, Co-Author, Fellague, Mohamed, Co-Author
المصدر: مجلة المالية وحوكمة الشركات. مج2, ع2:7-22