-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Lasorak Pierre, Alves Tiago, Crone Gordon, Gamberini Enrico, Hancock Jonathan, King Bonnie, Riehecky Patrick, Tapper Alexander, Thea Alessandro
المصدر: EPJ Web of Conferences, Vol 295, p 02017 (2024)
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Hancock, Jonathan (ORCID
0000-0001-5997-9426 ), Al Bishawi, Ramone, Coyle, Do (ORCID0000-0001-8246-9301 )المصدر: Cambridge Journal of Education. 2023 53(6):761-778.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Personal Autonomy, Ownership, Educational Facilities Design, Elementary School Students, Secondary School Students, College Students, Foreign Countries, Well Being, School Space
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (Scotland)
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Coyle, Do (ORCID
0000-0002-1107-0421 ), Bower, Kim, Foley, Yvonne (ORCID0000-0003-1419-1269 ), Hancock, Jonathanالمصدر: International Journal of Bilingual Education and Bilingualism. 2023 26(9):1031-1049.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
Descriptors: Foreign Countries, Curriculum Design, Secondary School Students, Bilingual Education, Student Diversity, Ethnicity, Diversity, Content and Language Integrated Learning, Second Language Instruction, English (Second Language), Language Teachers, Teacher Attitudes, Student Attitudes, Student Needs, Learning Experience, Secondary School Teachers
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)
-
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Foley, Yvonne, Anderson, Charles, Hancock, Jonathan, Conteh, Jean
المصدر: Language and Education. 2022 36(2):106-121.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
Descriptors: Professional Identity, English (Second Language), Second Language Learning, Second Language Instruction, Teacher Education Programs, Multilingualism, Cultural Pluralism, Student Teachers, Preservice Teacher Education, Foreign Countries, Professional Autonomy, Sociocultural Patterns, Teacher Role, English Language Learners, Teacher Student Relationship, National Curriculum, Educational Policy, Classroom Techniques, English for Academic Purposes, Student Teacher Attitudes
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England)
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Hancock, Andy, Hancock, Jonathan
المصدر: Current Issues in Language Planning. 2021 22(3):328-347.
Peer Reviewed: N
Page Count: 20
Descriptors: Educational Policy, Language Planning, Second Language Learning, Second Language Instruction, Foreign Countries, Language Maintenance, Community Schools, National Surveys, Multilingualism, Futures (of Society), Strategic Planning, Program Implementation, Policy Analysis, Language Minorities, Elementary Secondary Education, Native Language Instruction, Heritage Education
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (Scotland)
-
8دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.