-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: He, SharleneAff1, IDs11002022096570_cor1, Rucker, Derek D.
المصدر: Marketing Letters: A Journal of Research in Marketing. 34(3):415-428
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: He, Sharlene, Anderson, Eric T., Rucker, Derek D.
المصدر: Journal of Marketing; May2024, Vol. 88 Issue 3, p50-68, 19p
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Calder, Bobby J., He, Sharlene, Sternthal, Brian
المصدر: In Journal of Business Research June 2023 161
-
4دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Marketing Research (JMR); Oct2023, Vol. 60 Issue 5, p870-888, 19p, 5 Charts, 1 Graph
مصطلحات موضوعية: CONSUMERS, CERTAINTY, SENTIMENT analysis, LANGUAGE & languages, CONFIDENCE, MARKETING
-
5دورية أكاديميةBeyond Numbers: An Ambiguity–Accessibility–Applicability Framework to Explain the Attraction Effect.
المؤلفون: He, Sharlene, Sternthal, Brian
المصدر: Journal of Consumer Research; Jun2023, Vol. 50 Issue 1, p211-232, 22p, 3 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs
مصطلحات موضوعية: CONSUMER research, CONSUMER behavior, PRODUCT attributes, CONSUMER preferences, DECISION making
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: He, Sharlene, Anderson, Eric T.
المصدر: In Current Opinion in Psychology June 2021 39:121-124
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Rucker, Derek D., He, Sharlene
المصدر: In Appetite 1 August 2016 103:425-431
-
8
-
9كتاب
المؤلفون: He, Sharlene, Rucker, Derek
المصدر: The SAGE Encyclopedia of Lifespan Human Development: G-M. 2018, p1418-1420.
-
10