-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Leslie, Christie N., Hetzel-Riggin, Melanie D.Aff1, IDs42380024002590_cor2
المصدر: International Journal of Bullying Prevention. :1-10
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Hetzel-Riggin, Melanie D.Aff7, Langhinrichsen-Rohling, Jennifer, Section editorAff8, Tinney, Glenna, Section editorAff9, Wagers, Shelly M., Section editorAff10, Hamberger, L. Kevin, Section editorAff11, Rosenbaum, Alan, Section editorAff12
المساهمون: Geffner, Robert, editorAff1, White, Jacquelyn W., editorAff2, Hamberger, L. Kevin, editorAff3, Rosenbaum, Alan, editorAff4, Vaughan-Eden, Viola, editorAff5, Vieth, Victor I., editorAff6
المصدر: Handbook of Interpersonal Violence and Abuse Across the Lifespan : A project of the National Partnership to End Interpersonal Violence Across the Lifespan (NPEIV). :2911-2937
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Hetzel-Riggin, Melanie D.Aff1, Landers, Kameron, Hinton, Sinara, Heukeshoven, Hannah
المصدر: Community Mental Health Journal. 57(6):1052-1064
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Diamond-Welch, Bridget K. (ORCID
0000-0002-0432-039X ), Hetzel-Riggin, Melanie D. (ORCID0000-0001-7302-0676 )المصدر: Journal of Political Science Education. 2019 15(2):257-263.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 7
Descriptors: Sexual Harassment, Internship Programs, Gender Discrimination, Educational Legislation, Federal Legislation, Sex Fairness, College Students, Political Science, Colleges, Government (Administrative Body)
Laws, Policies and Program Identifiers: Title IX Education Amendments 1972
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
7دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
8كتاب
المؤلفون: Hetzel-Riggin, Melanie D
المصدر: The SAGE Encyclopedia of Psychology and Gender: J-R. 2017, p1331-1334.
-
9كتاب
المؤلفون: Hetzel-Riggin, Melanie D
المصدر: The SAGE Encyclopedia of Psychology and Gender: E-I. 2017, p778-783.
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Child Abuse & Neglect: The International Journal. Feb 2007 31(2):125-141.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Program Effectiveness, Psychology, Behavior Problems, Adolescents, Play Therapy, Group Therapy, Child Abuse, Sexual Abuse, Meta Analysis, Counseling Techniques, Counseling Effectiveness, Outcomes of Treatment, Psychological Patterns, Cognitive Restructuring, Behavior Modification, Symptoms (Individual Disorders)