-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Fatma Kurttekin
المصدر: Tetkik, Iss 4, Pp 173-196 (2023)
مصطلحات موضوعية: religious education, 4-6 years old qur’an course, service quality, complaint, sikayetvar.com, din eğitimi, 4-6 yaş kur’an kursu, hizmet kalitesi, şikâyet, Social sciences (General), H1-99, Philosophy. Psychology. Religion
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Tuğba Kılıçer, Ebru Bingöl
المصدر: İşletme Bilimi Dergisi, Vol 11, Iss 1, Pp 15-32 (2023)
مصطلحات موضوعية: service quality, dietitation services, servqual, hizmet kalitesi, diyetisyen hizmetleri, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Songül Sarıgül, Tuğrul Ayyıldız
المصدر: Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, Vol 6, Iss 3, Pp 628-644 (2022)
مصطلحات موضوعية: hizmet kalitesi, müşteri tatmini, tekrar ziyaret etme niyeti, Hospitality industry. Hotels, clubs, restaurants, etc. Food service, TX901-946.5, Geography (General), G1-922
وصف الملف: electronic resource
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Emre Ozan Aksöz, Gönül Çay
المصدر: Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, Vol 6, Iss 1, Pp 1-23 (2022)
مصطلحات موضوعية: destinasyon i̇majı, müzelerdeki hizmet kalitesi, tekrar ziyaret etme niyeti, Hospitality industry. Hotels, clubs, restaurants, etc. Food service, TX901-946.5, Geography (General), G1-922
وصف الملف: electronic resource
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Fuat Yalman, Tekin Sancar
المصدر: İşletme Bilimi Dergisi, Vol 9, Iss 3, Pp 477-498 (2021)
مصطلحات موضوعية: termal turizm, i̇maj, hizmet kalitesi, tekrar tercih, thermal tourism, image, service quality, repreference, Finance, HG1-9999
وصف الملف: electronic resource
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Bertan Kalaba, Çağrı Saçlı
المصدر: Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, Vol 5, Iss 3, Pp 1704-1722 (2021)
مصطلحات موضوعية: kültür turizmi, müze, hizmet kalitesi, rekreasyon, yenilenme, Hospitality industry. Hotels, clubs, restaurants, etc. Food service, TX901-946.5, Geography (General), G1-922
وصف الملف: electronic resource
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Bilge Çavuşgil, Sena Erden Ayhün
المصدر: Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, Vol 5, Iss 3, Pp 2067-2085 (2021)
مصطلحات موضوعية: hizmet kalitesi, müşteri tatmini, tekrar satın alma niyeti, kahve i̇şletmesi, z kuşağı, Hospitality industry. Hotels, clubs, restaurants, etc. Food service, TX901-946.5, Geography (General), G1-922
وصف الملف: electronic resource
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Nurcan DENİZ, Köksal BÜYÜK
المصدر: Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Vol 21, Iss 4, Pp 1377-1410 (2019)
مصطلحات موضوعية: service quality, healthcare industry, scale development, healthcare service quality, service quality perceptions of inpatient, hizmet kalitesi, sağlık endüstrisi, ölçek geliştirme, sağlık hizmet kalitesi, yatan hastaların hizmet kalitesi algıları, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Elif Dikmetaş Yardan, Gizem Zevde Aydın
المصدر: Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Vol 6, Iss 2, Pp 286-299 (2019)
مصطلحات موضوعية: kalite, hizmet kalitesi, sağlık hizmet kalitesi, servqual ölçeği, beklenen kalite, algılanan kalite, service quality, health care quality, servqual scale, quality expectation, quality perception, quality, Social Sciences, Social sciences (General), H1-99
وصف الملف: electronic resource
-
10دورية أكاديمية
المصدر: Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, Vol 5, Iss 1, Pp 379-406 (2021)
مصطلحات موضوعية: örgütsel destek, hizmet kalitesi, personel güçlendirme, konaklama i̇şletmeleri, Hospitality industry. Hotels, clubs, restaurants, etc. Food service, TX901-946.5, Geography (General), G1-922
وصف الملف: electronic resource