-
1كتاب إلكتروني
المؤلفون: Fee, Samuel B.Aff4, Holland-Minkley, Amanda M.Aff4, Lombardi, Thomas E.Aff5
المساهمون: Fee, Samuel B., editorAff1, Holland-Minkley, Amanda M., editorAff2, Lombardi, Thomas E., editorAff3
المصدر: New Directions for Computing Education : Embedding Computing Across Disciplines. :295-303
-
2كتاب إلكتروني
المؤلفون: Lombardi, Thomas E.Aff4, Holland-Minkley, Amanda M.Aff5
المساهمون: Fee, Samuel B., editorAff1, Holland-Minkley, Amanda M., editorAff2, Lombardi, Thomas E., editorAff3
المصدر: New Directions for Computing Education : Embedding Computing Across Disciplines. :277-293
-
3كتاب إلكتروني
المؤلفون: Holland-Minkley, Amanda M.Aff4, Fee, Samuel B.Aff4
المساهمون: Fee, Samuel B., editorAff1, Holland-Minkley, Amanda M., editorAff2, Lombardi, Thomas E., editorAff3
المصدر: New Directions for Computing Education : Embedding Computing Across Disciplines. :161-183
-
4كتاب إلكتروني
المؤلفون: Fee, Samuel B.Aff4, Holland-Minkley, Amanda M.Aff4, Lombardi, Thomas E.Aff5
المساهمون: Fee, Samuel B., editorAff1, Holland-Minkley, Amanda M., editorAff2, Lombardi, Thomas E., editorAff3
المصدر: New Directions for Computing Education : Embedding Computing Across Disciplines. :1-11
-
5دورية
المصدر: ACM Inroads; 20240101, Issue: Preprints p24-28, 5p
-
6كتاب إلكتروني
المؤلفون: Fee, Samuel B.Aff1, Holland-Minkley, Amanda M.Aff1
المساهمون: Fee, Samuel B., editorAffID1, Belland, Brian R., editorAffID2
المصدر: The Role of Criticism in Understanding Problem Solving : Honoring the Work of John C. Belland. 5:215-230
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Fee, Samuel B., Holland-Minkley, Amanda M.
المصدر: Computer Science Education. Jun 2010 20(2):129-144.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 16
-
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Castellanos, Mariajose, Holland-Minkley, Amanda M., MacKenzie, Allen B., McNeil, Anne J., Toomey, David, Collins, Marcus D.
المصدر: Science, 2003 Jan . 299(5605), 345-346.
URL الوصول: https://www.jstor.org/stable/3833367
-
9دورية أكاديمية
المصدر: Journal of Protein Chemistry. 16(5):441-447
-
10