يعرض 1 - 10 نتائج من 120 نتيجة بحث عن '"Hopkins, Christopher D."', وقت الاستعلام: 1.06s تنقيح النتائج
  1. 1
  2. 2
    دورية أكاديمية
  3. 3
  4. 4
  5. 5
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Stieler, Maximilian, editorAff2

    المصدر: Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends : Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :1193-1197

  6. 6
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Louisiana Tech University, Pantoja, Felipe, editorAff2, Wu, Shuang, editorAff3, Krey, Nina, editorAff4

    المصدر: Enlightened Marketing in Challenging Times : Proceedings of the 2019 AMS World Marketing Congress (WMC). :377-378

  7. 7
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Louisiana Tech University, Rossi, Patricia, editorAff2, Krey, Nina, editorAff3

    المصدر: Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers : Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC). :943-944

  8. 8
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Ford, John B., editorAff2, Honeycutt, Jr., Earl D., editorAff3

    المصدر: Proceedings of the 1998 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :442-447

  9. 9
    كتاب إلكتروني

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Krey, Nina, editorAff2, Rossi, Patricia, editorAff3

    المصدر: Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces : Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :247-248

  10. 10
    كتاب إلكتروني

    المؤلفون: Hopkins, Christopher D.Aff4, Padgett, DanielAff4

    المساهمون: Academy of Marketing Science, Krey, Nina, editorAff2, Rossi, Patricia, editorAff3

    المصدر: Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces : Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. :601-602