-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Oudet, SarahAff1, IDs10803024064780_cor1, Howard, Katie, Gilhuber, Christina, Robert, Marie, Zimmerli, JoannaAff5, Aff6, Katsos, Napoleon, Durrleman, Stephanie
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. :1-28
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Howard, Katie B. (ORCID
0000-0002-5731-6490 )المصدر: Support for Learning. Aug 2023 38(3):154-161.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 8
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Oudet, Sarah (ORCID
0000-0001-8596-1510 ), Howard, Katie, Durrleman, Stephanie (ORCID0000-0003-1883-5703 )المصدر: Autism & Developmental Language Impairments. 2022 7.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 15
Descriptors: Autism Spectrum Disorders, Bilingualism, Parent Attitudes, Communication Skills, Parent Child Relationship, COVID-19, Pandemics, Native Language, Decision Making, Language Usage, Phenomenology, Second Language Learning, French, Skill Development, Foreign Countries, Preschool Children, Family Programs, Therapy
مصطلحات جغرافية: France
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Howard, Katie B. (ORCID
0000-0002-5731-6490 ), Katsos, Napoleon, Gibson, Jenny L. (ORCID0000-0002-6172-6265 )المصدر: British Educational Research Journal. Apr 2021 47(2):427-449.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 23
Descriptors: Autism, Pervasive Developmental Disorders, Teacher Attitudes, Bilingual Students, Foreign Countries, Cultural Differences, School Personnel, Attitudes, Inclusion, Educational Environment, Language Usage
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England), United Kingdom (Wales)
-
5دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Howard, Katie (ORCID
0000-0002-5731-6490 ), Gibson, Jenny, Katsos, Napoleonالمصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. Jan 2021 51(1):179-192.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 14
Descriptors: Autism, Pervasive Developmental Disorders, Bilingualism, Parent Attitudes, Language Usage, Severity (of Disability), English, Social Influences, Foreign Countries
مصطلحات جغرافية: United Kingdom (England), United Kingdom (Wales)
-
7دورية أكاديمية
المؤلفون: Howard, Katie (ORCID
0000-0002-5731-6490 ), Katsos, Napoleon, Gibson, Jenny (ORCID0000-0002-6172-6265 )المصدر: Autism: The International Journal of Research and Practice. Oct 2019 23(7):1871-1876.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
8تقرير
المؤلفون: April, Julien, Bean, Colin W., Berntsen, Johan Henrik Hårdensson, Dunmall, Karen M., Ensing, Dennis, Erkinaro, Jaakko, Farley, Ed, Fossøy, Frode, Gilk-Baumer, Sara, Habicht, Chris, Howard, Katie, Irvine, James R., Karlsson, Sten, Kendall, Neala W., Kitching, Tor, Langan, Joseph A., Latham, Steve, Lee, Elizabeth, Meerburg, David, Millane, Michael, Munro, Andrew, Orlov, Polina, Oxman, Dion, Radchenko, Vladimir I., Schubert, Aidan, Thorstad, Eva Bonsak, Utne, Kjell Rong, Walker, Alan, Wells, Alan
الإتاحة: https://hdl.handle.net/11250/3084572
-
9دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Howard, KatieAff1, Aff3, Gibson, Jenny, Katsos, Napoleon
المصدر: Journal of Autism and Developmental Disorders. 51(1):179-192