-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Judy Shih, Hui-chia (ORCID
0000-0002-4786-2906 ), Huang, Sheng-hui Cindyالمصدر: Interactive Learning Environments. 2022 30(8):1448-1460.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 13
Descriptors: English (Second Language), Second Language Learning, Metacognition, Flipped Classroom, Learning Strategies, Language Tests, Conventional Instruction, College Students, College Seniors, Self Evaluation (Individuals), Mandarin Chinese, Student Attitudes
Assessment and Survey Identifiers: Test of English for International Communication
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Shih, Hui-chia Judy, Huang, Sheng-hui Cindy
المصدر: Computer Assisted Language Learning. 2020 33(7):755-784.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 30
Descriptors: Metacognition, Learning Strategies, College Students, English (Second Language), Second Language Learning, Flipped Classroom, Video Technology, Attention Control, Self Management, Expectation, Peer Influence, Collectivism, Self Evaluation (Individuals), Foreign Countries, Language Tests, Group Discussion
مصطلحات جغرافية: Taiwan
Assessment and Survey Identifiers: Test of English for International Communication
-
3دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
4دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل. -
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Judy Shih, Hui-chia, Huang, Sheng-hui Cindy
المصدر: Interactive Learning Environments; Sep2022, Vol. 30 Issue 8, p1448-1460, 13p
-
6دورية أكاديمية
لا يتم عرض هذه النتيجة على الضيوف.
تسجيل الدخول للوصول الكامل.