-
1دورية أكاديمية
المؤلفون: Ben-Horin, T, Burge, CA, Bushek, D, Groner, ML, Proestou, DA, Huey, LI, Bidegain, G, Carnegie, RB
المصدر: Aquaculture Environment Interactions, Vol 10, Pp 557-567 (2018)
مصطلحات موضوعية: Aquaculture. Fisheries. Angling, SH1-691, Ecology, QH540-549.5
وصف الملف: electronic resource
-
2دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Huey-li
المصدر: ECNU Review of Education. Mar 2020 3(1):88-106.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 19
-
3دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Huey-li
المصدر: Educational Theory. Feb 2019 69(1):55-72.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
-
4دورية أكاديمية
المؤلفون: Pyon, Heekyong Teresa, Cao, Yan, Li, Huey-li
المصدر: Educational Perspectives. 2007 40(1):13-18.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 6
-
5دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Huey-li
المصدر: Educational Theory. Aug 2017 67(4):435-451.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 17
Descriptors: Ecology, Risk, Educational Methods, Ethics, Conservation (Environment)
-
6دورية أكاديمية
المؤلفون: Ong Huey Li, Liew Yun-Ming, Heah Cheng-Yong, Ridho Bayuaji, Mohd Mustafa Al Bakri Abdullah, Foo Kai Loong, Tan Soo Jin, Ng Hui Teng, Marcin Nabiałek, Bartlomiej Jeż, Ng Yong Sing
المصدر: Magnetochemistry, Vol 7, Iss 1, p 9 (2021)
مصطلحات موضوعية: geopolymer, fly ash, amorphous, silica fume, thermal performance, Chemistry, QD1-999
وصف الملف: electronic resource
-
7
المؤلفون: Huey-li Li
المصدر: Philosophy of Education. 77:160-164
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fca4e29cc34e2476ef2ff644e6b86f73
https://doi.org/10.47925/77.2.160 -
8دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Huey-li
المصدر: Educational Theory. Aug 2007 57(3):351-368.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 18
Descriptors: Educational Change, Norms, Ethics, Feminism, Social Bias, Social Attitudes, Activism, Social Problems, Teamwork, Social Change, Global Approach, World Views
-
9دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Huey-Li
المصدر: Teachers College Record. Dec 2006 108(12):2450-2473.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 24
-
10دورية أكاديمية
المؤلفون: Li, Huey-li
المصدر: Educational Theory. Feb 2005 55(1):23-44.
Peer Reviewed: Y
Page Count: 22
Descriptors: School Role, Ideology, Ethics, Citizenship Education, Democratic Values, Civics, Responsibility, Cultural Influences, Moral Values